מיזם "לקראת כלה: מכון פוע"ה מתגייס למען הכלות

מטרת המיזם - ליווי כלות באופן אישי, על מנת שיגיעו בטהרה לחופה. לדברי ראש המכון הרב בורשטין: "המיזם כולל בניית תכנית מסודרת על ידי רופאים מנוסים, בשילוב ליווי הלכתי במהלך השבועות לפני החתונה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/05/19 21:34 יז באייר התשעט

מיזם "לקראת כלה: מכון פוע"ה מתגייס למען הכלות
צילום: shutterstock

מטרת המיזם החדש מבית "מכון פוע"ה, לבנות תכנית נכונה המשולבת עם הדרכה וליווי לכלה, בכדי שהחופה תעשה בימי הטהרה. התכנית נכתבת על ידי רופאה בעלת ניסיון רב בהכנת כלות לחתונה. וייחודו בכך, שהוא מאפשר מענה זמין לשאלות המתעוררות במהלך יישום התכנית, ובשבועות שלפני החתונה.

בנוסף, כל כלה מלווה על ידי מתאמת -  מדריכת כלות מנוסה, שהוכשרה ספציפית גם לתחום זה. רוב המענה מתבצע באופן  טלפוני או אינטרנטי, ובכך, מקצר הליכים. מאחר והמידע ההלכתי הקשור לכלה, אינו זמין עבור מרבית הרופאים ולכן הם עלולים, חלילה, לגרום שיבושים הקשורים לענייני טהרה טרם החופה.

כמו כן, לעיתים ישנם שינויים המתרחשים תוך כדי התכנית שכבר נבנתה, כדוגמת כתמים, וסת שמתארכת וכדו.. ולכן במצב כזה, יש צורך בזמינות גבוהה למתן מענה, אשר דרך הקופה לא תמיד קיים.

ניתן להצטרף למיזם בקלות דרך אתר המכון, בלחיצה על הלשונית "לקראת כלה". משם יועברו פרטי הכלה לידי מלווה מטעם המכון, אשר מקבלת את כל הפרטים ויוצרת  קשר עם הכלה. משם הם מועברים לרופאה המקבלת את כל הפרטים ובונה תכנית אישית עבורה, אשר מגיעה לדואר האלקטרוני תוך שלושה ימים.

במקביל לקבלת המייל, המלווה יוצרת קשר טלפוני לוודא שהכלה הבינה את כל ההנחיות של הרופאה, וכמובן, בכל שאלה או בעיה המתעוררת,  המלווה זמינה לעזרת הכלה.

עלות השירות 380 ₪, והוא כולל בניית תכנית, ומענה זמין של מדריכת הכלות עד החופה ובתקופה הסמוכה ממש לשבע ברכות.

חתונה


צילום: shutterstock

 

הרב מנחם בורשטין - ראש מכון פוע"ה מסביר את נחיצות המיזם: "המיזם נועד להכין כלות על מנת שיגיעו בטהרה לחופה, וכולל בניית תכנית מסודרת על ידי רופאים מנוסים בשילוב ליווי הלכתי במהלך השבועות לפני החתונה. לאור הניסיון הרב שהמכון רכש במרוצת השנים, ראינו שלעיתים נגרמו תקלות בתחום הטהרה בשל תכניות שאינן מדוייקות וחוסר זמינות כלפי הכלה".

 

המיזם יושק במהלך הכנס השנתי לנשות מקצוע מטעם מכון פוע"ה שיתקיים בבנייני האומה ביום שלישי א' בסיון (4.6.19 למניינם). בכנס תתקיימנה הרצאות מגוונות וחדשניות בתחומי הרפואה וההלכה מפי רבנים, רופאים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחומי פוריות, הריון, לידה, גנטיקה, טהרת המשפחה ואישות.