הנסיך צ'ארלס חוגג 70 - וכרגיל, לא מעניין אף אחד

אז למה אתם שומעים על כך בכל זאת? כי למזלו הרב מי שגם לוקחים חלק בחגיגות הם בניו - וויליאם והארי ובני משפחותיהם. וזו, כבר סיבה אמיתית לחגיגה.

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/11/18 15:35 ו בכסלו התשעט

הנסיך צ'ארלס חוגג 70 - וכרגיל, לא מעניין אף אחד
וויליאם, הארי וקייט, צילום: shutterstock

הנסיך צ'ארלס - בנה של המלכה אליזבת', צפוי בעתיד הקרוב מאוד לרשת את מקומה ולמלוך על בריטניה. ועל אף מעמדו הרם, כבר שנים שהוא מנסה ולא מצליח לפרוץ את חומת האהדה של הציבור כלפיו. יש שיאמרו שזה בגלל אופיו ומתוקף תפקידו, אך הסיבה האמיתית היא ככל הנראה, משום שהעם הבריטי עדיין לא סלח לו על הבחירה באשתו הנוכחית - קמילה, על פני מי שהייתה אשתו דאז דיאנה, ונהרגה בנסיבות מחשידות.

בין אם תושבי בריטניה יחפצו בכך או לא, צפוי צ'ארלס, על אף גילו המבוגר להיכנס לנעליה של אמו. וכיאה למלך לעתיד, ארגנה עבורו אמו - המלכה, אירועים ומסיבות למכביר. ואם יש משהו שצ'ארלס יהיה חב בגינו תודה לנצח לאשתו הראשונה, הם שני בניו, אשר ספגו ממנה דבר או שניים בכל הקשור ליחסים בין בני מלוכה ופשוטי העם. שכן בניגוד אליו, הם מאז ומעולם היו חביבי הקהל. ואם זה לא מספיק, בנות זוגן, קתרין ומייגן מצליחות להשיג בשנים ספורות את מה שבת זוגו - קמילה, לא הצליחה לעשות במשך כמה עשורים.

ובחזרה ליום ההולדת, כבכל חגיגה רשמית, התכנסו בני המשפחה לצילום תמונה רשמית אשר מפארת את כל עמודי העיתונים הראשיים בבריטניה. נכחו בה הנסיך צ'ארלס, אשתו, בניו, נשותיהם, וילדיהם של וויליאם וקייט. ואם שאלתם את עצמכם היכן נעלמה הבטן ההיריונית של מייגן, התשובה היא שהתמונה צולמה כבר בחודש ספטמבר.