לא לגיטימי לשאול בחורה בדייט - אם היא הקפיאה ביציות!

בזמן שיטוטיי בפייסבוק, נתקלתי בפוסט על בחור, ששאל בדייט ראשון את הבחורה שמולו האם היא הקפיאה ביציות. לא הבנתי באיזה עולם זה הגיוני לשאול שאלה כזו אינטימית, בחורה שאתה כלל לא מכיר

חדשות כיפה אלינור רחימי 27/02/19 15:55 כב באדר א'

לא לגיטימי לשאול בחורה בדייט - אם היא הקפיאה ביציות!
אלינור רחימי, צילום: אלינור רחימי

במהלך שיטוטיי בפייסבוק, נתקלתי בפוסט על בחור, ששאל בדייט ראשון את הבחורה שמולו, האם היא הקפיאה ביציות. השאלה שנשאלה שם היא האם זה לגיטימי. לא הבנתי באיזה עולם זה הגיוני, לשאול שאלה כזו אינטימית בחורה שאתה לא מכיר. 

אחת התגובות שהייתה שם, היא של אישיות העוסקת בשידוכים וייעוץ לרווקים ורווקות. היא טענה שכל בחורה בת שלושים, צריכה להקפיא ביציות, וכך לא יפסלו אותה על סמך הגיל שלה. אז אם שאלתן את עצמכן יקירותיי ואחיותיי הרווקות, כיצד אנו מוצאות את עצמנו מולקות פעם אחר פעם, בין אם זה על המראה שלנו, על צבע העור או השיער, על המשקל, על הגיל. הרי לכם התשובה למה.

במקום להתעסק בהבנה ומודעות עצמית לגברים, אשר מחפשים בחורות בשנות העשרים לחייהן, כאילו זה מקנה להם ערובה לילדים, למרות שהם עצמם מבוגרים מאוד. או, מחפשים דוגמניות בזמן שהם רחוקים שנות אור מלהיות מושלמים, אנחנו מואשמות בחוסר פוריות. 

רק רציתי להזכיר לגברת ולכלל מי שעוסק בשידוכים, שאנחנו בשנת 2019 וימי הביניים נגמרו. בדיוק כמו שאישה לא תשאל גבר על מצב הפוריות שלו, אין שום סיבה שהיא תצטרך לעמוד מול השאלה המביכה הזו, או לעמוד בגיל שלושים מול לחץ חברתי של תהליך כואב מאוד, ויקר מאוד, שלא מבטיח כלום.

נשים הן לא מכונות ילודה, שלא לדבר על כך שהחלטה כזו, היא עניין אישי בלבד של הבחורה מול הרופאה שלה, ולא מול לחץ חברתי של אנשים שבטוחים שהם אנשי רפואה, ויכולים להחליט עבורה, כדי לשכנע את ציבור הגברים שאנחנו צעירות ופוריות (מה שנכון גם בלי קשר לתהליך הזה). מעניין אם היא הייתה מייעצת את זה לשרה אימנו..אז כן, גיל הילודה עלה ל-45 ואפילו 50. ולא כולן רוצות ללדת עשרים ילדים.

תתקדמו!

 

 

לכל הטורים של אלינור