ט"ו באב לראשונה בהיסטוריה: צילומי חתונה על רקע משכן הכנסת

גן הוורדים, אתר צילומי החתונות הפופולארי ביותר בבירה נמצא כעת בעיצומם של שיפוצים וחלקו סגור בפני זוגות לצילומים. בפעם הראשונה ובאופן חד פעמי, זוגות יוכלו להעתיק את מוקד הצילומים אל רחבת הטקסים המיתולוגית הסמוכה לגן

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 08/08/22 12:34 יא באב התשפב

לראשונה בהיסטוריה: צילומי חתונה על רקע משכן הכנסת
צילום: shutterstock

לרגל חג האהבה היהודי שיחול בסוף השבוע הקרוב, לראשונה אי פעם, כנסת ישראל פותחת את שעריה לזוגות הנישאים בט"ו באב לטובת צילומי חתונה על רקע משכן הכנסת. תושבי הדרום שסבלו ממציאות ביטחונית קשה בימים האחרונים מוזמנים, יחד עם שאר זוגות מהארץ, לערוך צילומי חתונה נדירים ברחבת וייל המפורסמת, בה צעדו לאורך השנים נשיאי מדינות, מנהיגי פרלמנטים מהעולם, וכן התקיימו בו טקסי השבעה לנשיאי המדינה לדורותיהם. 

זוגות זוגות יעברו ביום חמישי הקרוב מרכבי חתונתם המקושטים, אל שער הכניסה למשכן - לאחר זיהוי קצר הם יצעדו על שטיח אדום כשהם לבושים בחליפות ושמלות לבנות אל עבר עמדת צילומים מיוחדת. גן הוורדים, אתר צילומי החתונות הפופולארי ביותר בבירה הירושלמית נמצא כעת בעיצומם של שיפוצים וחלקו סגור בפני זוגות לצילומים. לכן, בפעם הראשונה ובאופן חד פעמי, זוגות יוכלו להעתיק את מוקד הצילומים אל רחבת הטקסים המיתולוגית הסמוכה לגן. בכנסת הדגישו כי הצילומים מיועדים לזוגות שמתחתנים בערב יום האהבה בטקסים דתיים או אזרחיים כאחד.

חופה, אילוסטרציה

חופה, אילוסטרציה צילום: shutterstock

"מתרגש לפתוח את רחבת הכנסת עבור חתנים וכלות ביום חתונתם" 

יושב-ראש הכנסת ח"כ מיקי לוי אמר כי "הכנסת היא ביתו של כל העם בישראל ואני מתרגש לפתוח בט"ו באב את רחבת הכנסת לחתנים ולכלות ביום חתונתם. אני מאחל להם חיים מאושרים עם חברות אמיתית ביניהם ומבטיח שנפעל בכנסת כדי לשפר את רווחתם של כלל הזוגות הצעירים".

מנכ"ל הכנסת גיל סגל הוסיף, "במהלך כל שנה באים בשערי המשכן למעלה מ-200 אלף איש בדרכם לסיור או השתתפות בדיון חשוב באחת מוועדות הכנסת. ביוזמה ראשונה מסוגה שמתאפשרת גם בשל פגרת הבחירות ולאור שיפוצים בגן הוורדים, החלטנו כי זוגות אוהבים ערב נישואיהם יוכלו לזכות בצילום אייקוני ראשון מסוגו על רקע בניין הכנסת". 

זוגות המעונינים להשתתף במיזם ולהנות ממזכרת של צלמי הכנסת וידיעות אחרונות - מתבקשים לצרף הזמנת חתונה בפנייה מקוונת למרכז המבקרים של הכנסת, במייל הבא Wedding-Photos@knesset.gov.il. יש לתאם הגעה לא יאוחר מיום רביעי בשעה 13:00. כל הקודם זוכה. הצילומים יתקיימו ביום חמישי, 11 באוגוסט, בין השעות 16:00-18:30.