לקראת ט"ו באב "הבוט, הבאר והקלאסי": כך רווקי ורווקות המגזר הדתי מוצאים זוגיות היום

עוד ט"ו באב שאתם מוצאים את עצמכם מול הנטפליקס, מייחלים לתקופה שבה חוללו בכרמים? הבאנו לכם רשימה של כל האתרים והאפליקציות שיעזרו לכם במציאת המיועד או המיועדת, כך שאת הט"ו באב הבא תבלו כזוג

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 26/07/22 22:15 כז בתמוז התשפב

"הבוט, הבאר והקלאסי": כך רווקי ורווקות המגזר הדתי מוצאים זוגיות היום
צאו לדייט, צילום: shutterstock

ט"ו באב ממש מעבר לפינה, חג האהבה היהודי בה זוגות זוגות יוצאים לערב רומנטי והרחוב מלא בלבבות ובאלמנטים שמכילים את הצבע האדום. החלטנו להציע את שירותינו דווקא לרווקים שבקהל ולאסוף את כל הדרכים הווירטואליות המגזריות שיעזרו לכם לצאת לדייט, לכו תדעו, אולי זה ייגמר בחתונה. בלי לחץ כמובן.

אז אם כבר אמרתם לחברות לחשוב עליכם, השכנה כל פעם באה עם רעיון לא קשור אחר והתייאשתם לגמרי מהאח הגדול שיציע לכם את החברים שלו, הפלטפורמות הווירטואליות הם בדיוק בשבילכן. הגיע הזמן לפרוץ את מחסום הפאדיחה ולהבין שזוגיות מאושרת שווה יותר מכל פאסון שיתחילו איתך ברכבת, כי ביננו- זה לא קורה. יאללה התחלנו.

צילום: shutterstock

1) אלגו

הראשון ואולי פורץ הדרך ביותר-אלגו, הבוט בווצאפ, שמאפשר לך להיכנס למאגר עצום מבלי להיחשף להמוני אנשים כבר חיתן נכון לכתיבת שורות אלו 31 זוגות בשנה שהוא קיים. פותחים חשבון, שוכחים שהוא קיים והם כבר יציעו לך אנשים רלוונטים. באתר של אלגו כתוב: " אלגו מיועד לבני ובנות הציונות הדתית  בכל גיל ובכל שלב בחיים. אם את, או אתה, רוצה להכיר בן או בת זוג, זה בשבילך".

סבבה להיות באלגו. זה לא דורש שום דבר מלבד למלא את השאלון, לצאת לדייטים, להכיר מישהו או מישהי מתאימים ולספר לנו, שנשמח גם. זה מתאים גם לאלה שלא בטוחים עדיין אם הם מחפשים באופן אקטיבי, גם לאלה שרוצות הצעות אבל לא רוצות להרגיש כמו בשוק, ובעיקר זה נוח, יעיל, דורש רק מעט מאמץ ואחלה דרך להכיר. יאללה, מלאו את השאלון.

2) הבאר

אתר היכרויות חדש דנדש, שמספר כך "הבאר הייתה תמיד מקום של מפגש, של הזדמנות ושל אהבה
גם הבאר שלנו היא מקום שבו צומח הסיכוי לאהבה. במסע החיפוש לעיתים יש אבן חוסמת שנמצאת על פי הבאר - אבן בצורת חששות וייאוש או בצורת חוסר אמינות".

האתר מציע מגוון מסלולים, ביניהם כאלה בליווי שדכנים מנוסים, כאלה שכוללים אימון שבועי עם מיטב מומחים וחיפוש בין מגוון הרשומים באתר. שיהיה בהצלחה.

3) שליש גן עדן

צילום: shutterstock

אין צורך להכביר במילים על האתר הכי מוכר לדתיים, האתר הוא אתר היכרויות קלאסי, באים פותחים כרטיס ומכירים אנשים אחרים. היתרון באתר הוא באמת הגודל שלו ובעקבות כך יש בו היצע יחסית רחב מכל הסגנונות, עם אלפי סיפורי הצלחה שנגמרו בחתונות.

4) שבע ברכות

דומה לשליש גן עדן, אתר היכרויות למגזר הדתי, האתר מכריז על עצמו כי הוא מרחיק מטרידנים ודואג לחוויית גלישה רגועה, רצינית ובטוחה.