טבעת אירוסין מותאמת קריירה

ישנם לא מעט פרמטרים אותם יש לקחת בחשבון, כאשר בוחנים טבעת אירוסין. מלבד עלות הטבעת, מידת בהירות היהלום וכן הצבע שלו, יש להתייחס לפרמטר נוסף וחשוב לא פחות - הקריירה של זו אשר צפויה לקבל אותה. מה היא עושה למחייתה, ומה מאפיין את סוג עבודתה, אלו שתי נקודות העשויות להשפיע על הבחירה ומוטב להתייחס אליהן לפני שמקבלים את ההחלטה.

חדשות כיפה תוכן שיווקי 22/11/18 10:04 יד בכסלו התשעט

טבעת אירוסין מותאמת קריירה
צילום: Diamond Factory

עבודות מקצועיות שונות

לטבעת אירוסין השפעה רבה מאד על הנראות. לנשים העובדות בתחום המכירות, בתחום הנדל"ן או בענפים אחרים, שעמדתן בהם חשובה, מומלץ לבחור טבעת עם אבן גדולה ונוצצת במרכז, אשר משדרת השקעה בעיצוב ומושכת את העין, מקרינה מעין הילה של הצלחה ומקצועיות. לנשים בתחום היצירה, האמנות, האופנה ובתחומים נוספים משיקים, טבעת אירוסין בעלת עיצוב ייחודי היא הטבעת המתאימה. טבעת בעלת עיצוב ייחודי לה נושאת עמה לא מעט סטייל, וללא ספק תורמת למראה הכללי של העונדת אותה.

עבודות עם הידיים

לנשים שעיקר עבודתן היא עם הידיים: שפיות, קונדיטוריות, עובדות בגינון או אפילו בעבודות מכניות שונות - על טבעת האירוסין להתאים להן באופן מושלם, על מנת שתוכןל להשתלב בטבעיות בעבודתן היום-יומית. טבעות אירוסין לנשים כאלו צריכות להיות בעלות גימור ברמה גבוהה וללא חריטות כלשהן. במקום יהלום אחד גדול, כדאי לבחור כמה יהלומים קטנים ומוטב שאלה יהיו חזקים ואיכותיים. יהלום גדול מדי עשוי להקשות על האישה לבצע את העבודה ובמידה ואכן היא תתחדש בטבעת אירוסין עם יהלום כזה, יהיה עליה להיעזר בכפפות תוך כדי העבודה.

עבודות בעלות סיכון רב

מקצועות האבטחה או מקצועות המלווים בלא מעט סכנות הם מקצועות מאתגרים מאד – פיזית ומנטלית - הן לנשים והן לגברים. עבור אלו העובדות כשוטרות, כמאבטחות, ככבאיות או בקריירה בעלת סיכון גבוה, כדאי לבחור טבעת אירוסין שלא תפריע לעבודתן ולא תסיח את דעתן. טבעת עם יהלום גדול מאד במרכז פחות תתאים במקרה הזה, ומומלץ לבחור טבעת אירוסין עם יהלום עדין ודיסקרטי יותר. אפשרות אחרת, ובייחוד אם רוצים לשמח את בת הזוג בטבעת עם יהלום גדול ומושקע, היא לענוד את הטבעת מחוץ לשעות העבודה בלבד.

עבודות עם אנשים ומול מחשבים

לנשים שעובדות עם אנשים אחרים, כמו מורות, רופאות, אחיות או מטפלות, כדאי לחפש טבעות ללא קצוות חדים, העשויות לפגוע חלילה באחרים. לאלו המבלות שעות ארוכות מול המחשב בעבודה או עובדות מול מכונות מסוגים שונים, כדאי לבחור טבעת בגודל המתאים, שלא תפריע מדי בעת התקתוק על המחשב או בזמן העבודה מול המכונה, טבעת עם יהלום לא גדול מדי - יהלום מרכזי וגדול עשוי להיפגע, מאחר והוא חשוף ללא מעט סכנות בשעות העבודה.

חשוב לדעת

הקריירה היא חלק חשוב ומרכזי מאד בחיינו. נשים וגם גברים נוהגים לבלות לא מעט שעות מחוץ לבית, במקום עבודתם, ומקדישים לכך את מלוא תשומת הלב על מנת לבצע את המשימות הנדרשות מהם בצורה הטובה ביותר. בחירת טבעת אירוסין תוך התייחסות למקצוע ולקריירה של האישה לה בוחרים את הטבעת היא הכרחית, ויש לקחת זאת זאת בחשבון כאשר מתלבטים ומשווים בין שלל הדגמים הקיימים.

מעבר לקריירה, ישנם אלמנטים נוספים שחשוב לקחת בחשבון, כמו סגנונה האישי וטעמה של האישה, התכשיטים האחרים אותם היא עונדת וכן התקציב אותו מוכנים ויכולים להקצות לטובת הרכישה. בכל מקרה, כדאי מאד לפנות לחנויות המתמחות במכירת טבעות אירוסין, אשר מציעות מבחר של דגמים, עיצובים וצורות. כך ניתן יהיה להצליח במשימה ולשמח את בת הזוג בטבעת אירוסין יפהפייה, העונה במדויק על כל הצרכים.