27 גברים רווקים יצאו מהבית בגשם מטורף כדי לדבר על זוגיות

השדכנית רחלי הומינר ואבי גז ארגנו יחד מפגש לגברים רווקים בגילאי 35 ומעלה. הם לא תיארו לעצמם כמה גברים יגיעו, ואיזו הצלחה תהיה לערב הזה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 08/02/23 13:28 יז בשבט התשפג

27 גברים רווקים יצאו מהבית בגשם מטורף כדי לדבר על זוגיות
צילום: shutterstock

רחלי הומינר היא מייסדת אתר הבאר ואחת השדכניות המוכרות והמצליחות במגזר. במסגרת תפקידה כשדכנית היא עושה מאמצים רבים כדי לעזור לרווקים ורווקות במגזר, ומנהלת הרצאות ומפגשים בנושא. אתמול (ד') היא ואבי גז, רווק בעצמו והיועץ המשפטי של אתר "הבאר", החליטו לקיים בדירתו האישית מפגש של גברים רווקים, עם מרקים חמים, פינוקים והרבה פתיחות. את המפגש השניים ייעדו לגילאי 35 ומעלה, כדי למקד את הקבוצה לקהל יעד ספציפי. 

"הרבה היו מאוד סקפטיים לגבי זה", סיפרה הומינר, "אמרו לי 'גברים לא יגיעו, הם לא ורבליים, הם לא רוצים לדבר'", היא שיתפה בתגובות שקיבלה. מטרת המפגש הייתה לפתוח שיח עם הרווקים, להבין איפה הם בתוך מסע החיפוש שלהם אחר הזוגיות. "פרסמתי את זה ומלא כתבו שהם היו רוצים להגיע אבל יש להם באותו ערב משהו אחר", סיפרה השדכנית, "ובכל זאת הגיעו 27 גברים בגשם מטורף, בקור ירושלמי עז, עם המטריות והמעילים".

זה נראה שהם לא בעניין, ומסתבר שכן

"יש המון מפגשים וסדנאות לבנות, ולגברים אין הרבה", סיפרה מנחת הערב, "אולי בגלל שזה נראה שהם פחות בעניין ופחות רוצים, ודווקא מסתבר שהם ממש בעניין". הומינר סיפרה שבמהלך הערב הגברים דיברו, השתתפו בסבבים שנעשו, פתחו ושיתפו. "אני דיברתי על תופעת 'מי טו'", סיפרה השדכנית, "תופעה שגורמת לגברים לפחד וללכת אחורנית, ולפחד שהם מטרידנים ושמישהי תתלונן עליהם. זה הגיע לרמה קיצונית שהם די מסורסים". הומינר הסבירה שמצד אחד נשים מתלוננות שגברים לא מחזרים, ומהצד השני אם הם מחזרים הם נחשבים למטרידנים או נודניקים. 

צילום: אבי גז

"הייתה שם רצינות הרבה יותר מבנות"

השדכנית הוותיקה שיתפה את הגברים הרווקים שהגיעו במסקנות מהשיחות שקיימה עם מאות נשים לאורך השנים. היא הסבירה לגברים מה כדאי להם לעשות, מה לא כדאי, מה מרתיע נשים, על איזה דברים הן מתלוננות. "נשים כועסות שגברים נעלמים, לא שולחים הודעות, או להפך, מורחים אותן הרבה זמן". במסגרת המפגש הכל הונח באופן פתוח על השולחן. "דיברנו על זה בצורה ברורה ופתוחה עם הרבה הומור", תיארה הומינר, "מה שהיה מדהים לגלות זה את הרצון הכל כך גדול ואמיתי שלהם. יש תמיד סטראוטיפים על גברים שהם לא מספיק רגישים, וזה כל כך לא שם. הייתה שם רצינות הרבה יותר מבנות". השדכנית שיתפה כי כשדיברה הייתה דממה ולאחר מכן הגיעה התעניינות והשתתפות רבה, "זה פשוט היה מפעים לראות את זה".

"כל מי ששם, שם את ליבו"

בסיום הערב העלתה השדכנית פוסט לחשבון הפייסבוק שלה ושיתפה בחוויות. "עלו הרבה תובנות", כתבה, "יש רצון אמיתי וכנה מכל אחד להיפגש עם מישהי ולהיות בקשר משמעותי. כל מי ששם, שם את ליבו". היא כתבה שהייתה שם רצינות ועומק, גם אם במסווה של בדיחות וזרימה, והוסיפה שלדעתה יש לזה יתרונות עצומים. הפוסט גרר אחריו תגובות נלהבות ומופתעות של לא מעט אנשים שהתרשמו מהיוזמה ומחשיבות הערב הזה, ואפילו ביקוש רב לערב נוסף.