בחינם 5 רעיונות לדייטים שוברי שגרה שלא כוללים ארוחה במסעדה

אחרי חודש אינטנסיבי של חגים כולנו התגעגענו לשגרה, אבל אנחנו עדיין חייבים משהו שישבור אותה. לכל הזוגות האוהבים שמחפשים רעיון מגניב ליציאה, או כאלה שנמאס להם מלפגוש את האקס במתחם התחנה, הנה חמישה מקומות שכדאי לצאת אליהם בחורף הבא עלינו לטובה

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 24/10/22 13:09 כט בתשרי התשפג

5 רעיונות לדייטים שוברי שגרה שלא כוללים ארוחה במסעדה
צילום: shutterstock

השנה האקדמית התחילה רשמית והעם היהודי נכנס לתקופת השגרה הארוכה ביותר שלו, עד לחג הבא. אז לכל אלה שהעובדה הזאת מכניסה אותם לתחושת דכדוך, אל דאגה. הנה הרשימה שחיפשתם- כל המקומות שיתנו לכם אסקפיזם של כמה שעות מהבוס המציק או המטלה שאתם צריכים לעשות, קדימה.

1. נתב"ג 

אני יודעת, זה נשמע קצת מוזר. אבל ביננו, מה עושים בדייט? מדברים. אז כל העניין הוא לגוון את הנוף. בנתב"ג תוכלו לקנות קפה ולמצוא פינה בטרמינל בה אפשר לשוחח ובמקרים של שתיקות מביכות לצפות באירוע האנתרופולגי המרתק של אנשים שעוברים מיבשת ליבשת. אין איך לטעות פה.

"אז לאן את חושבת שנטוס לשליחות?"

"אז לאן את חושבת שנטוס לשליחות?" צילום: Moshe Shai/FLASH90

2. גן חיות

אמנם זו הצעה שלא תקפה ליום גשום וסגרירי, אבל בואו, בישראל יש שמש גם בחורף, וטיול נחמד בין קופים ואריות לגמרי יכול להיות אחלה שובר קרח.  בנות, נצלו את ההזדמנות כדי להכיר יותר מקרוב את המועמד. אם הוא חושש להתקרב לאזור החרקים ופרוקי הרגליים, סימן שגם בבית הוא יסרב להרוג מקקים, ראי הוזהרת. 

מקווים שהבחור יהיה יותר משעשע מהג

מקווים שהבחור יהיה יותר משעשע מהג'ירפה צילום: shutterstock

3. החלקרח

אם עסקנו בלשבור קרח, אז החלקה על הקרח זה כמעט תמיד רעיון מצוין, זה מקורה, כך שמתאים לכל עונה (אפילו עדיף בחורף כי בכל מקרה מתלבשים חם). שעה של החלקה איטית ונחמדה יכולה להיות חוויה מגניבה לגמרי, רק תיזהרו לא ליפול אחד על השני, לא נעים. 

כנראה שאצלכם זה יהיה פחות רומנטי ויפה

כנראה שאצלכם זה יהיה פחות רומנטי ויפה צילום: shutterstock

4. הופעה טובה

בין אם זה זמר ששניכם אוהבים, סטדנאפ או הצגה, ערב תרבותי זה ה-חוויה. מזמינים כרטיסים מראש, רק הציפייה לאירוע כבר נותנת לאופציה הזאת עדיפות כשוברת שגרה ומתלבשים חגיגי יוצאים לערב של חוויה זוגית. מן הסתם זו אופציה שמתאימה יותר לזוגות ותיקים ולא כאלה שלומדים להכיר.

צילום: שאטרסטוק

5. סדנאות

שוק הסנדאות הולך וגדל בשנים האחרונות. מסדנת פרליני שוקולד, לסדנאות נגרות למיניהם ועד מקרמה לסדנאות בישול, כל אחד ומה שהוא אוהב. סדנא היא החוויה האידיאלית- גם הציפייה אליה, גם העבודה הזוגית וגם לצאת עם תוצר שהכנתם ביחד. יש יותר טוב מזה?

"יפה לך במטבח"

"יפה לך במטבח" צילום: shutterstock