כהנת הדייטים "הציעו לי מישהו שמבוגר ממני ב-15 שנה" | פרידה גרשוני עונה

דייטים היו ויהיו נושא רגיש. לא כולם יודעים איך להתנהל, לא כולם מבינים מה לא כדאי לומר. המנטורית וכהנת הדייטים פרידה גרשוני משיבה לשאלות הגולשים ועושה סדר בתהיות של כולנו | והפעם, הנוסחה שתעזור לכם לחשב את פער הגילים בין בני הזוג

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/07/22 14:28 כז בתמוז התשפב

"הציעו לי מישהו שמבוגר ממני ב-15 שנה" | פרידה גרשוני עונה
צילום: shutterstock

אורנה שואלת: פעם הגילים בינינו מטריד אותי

היי פרידה , נעים מאוד. שמי אורנה מוּכְמִדַּיבִּשְׁווִילִי ואני מיתמרת לגובה של 1.64 וזה כשאני על הוויאנס. בחודש האחרון קיבלתי הצעה שעומדת באופן מכובד בקריטריונים הברורים שקבעתי לעצמי בבחירת בן זוג. קריטריונים שעוברים במסורת המשפחתית מאם לבת ומחייבות כל אישה ונערה בשושלת. לצערינו אין שום התייחסות לגיל הבחור במסורת המכובדת שלנו, ובמצוקתי כי רבה אני פונה אלייך. 

ובכן, הבחור שהוצע לי גדול ממני ב 15 שנה, ואני ממש מתלבטת. מצד אחד הוא למד במוסדות הטובים ביותר שהיו למאה הקודמת להציע לטובי בחורינו, סיים בהצטיינות לימודי העשרה וטבע, שבר את השיא בקפיצה לרוחק ומדובר שקדן בלתי נלאה בכל הקשור לתורת הסוד והרכילות. גם הגובה שלו 1.81 עומד יפה בסטנדרט המשפחתי (אצלינו לא מחביאים דברים מעל המקרר).

אבל כמו שאמרתי, פער הגילאים ביננו קצת מטריד אותי, אני אמנם בוגרת ובשלה להקים בית יהודי נאמן (חגגתי 22 בחודש שעבר), אבל מרגיש לי שאני צריכה לשמוע עוד דעה מקצועית לפני ההחלטה שתכריע את עתידי. אודה לתשובתך המהירה, בכל זאת, סבתא בגיל צעיר אני כבר לא אהיה והזמן דוחק. 

פרידה עונה: במקרים האלה יש משוואה אחת שפותרת את הכל

שלום לך אורנה, אני כל כך שמחה ששאלת את השאלה החשובה הזאת. ראשית, ארגיע אותך ואומר שהשאלה הזאת נשאלה כמה וכמה פעמים על ידי גדולי השדכנים והשדכניות וזאת כדי להימנע חלילה מחשש "שוגער דדי" שהפיל חללים רבים. לפיכך, במעבדות השדכנים ומזווגי הזיווגים הוכנה נוסחה מדעית חדשנית שמסייעת לבני זוג בסיטואציה קורעת לב זו, ומסייעת להם לעשות את החשבון הנכון. 

ובכן הנוסחה היא כזאת, לוקחים את גיל הבחור המוצע, ומוסיפים לו עוד 7. חלקי את המספר שיצא לך בשניים. אם המספר שיצא גבוה או זהה לגילך הרי שיש כאן פוטנציאל להתאמה, שימי לב במידה שהמספר יוצא גבוה מהגיל שלך, הרי שמדובר כאן בחשש "שוגער דדי" ואין להמשיך עם השידוך כלל ועיקר. 

במקרה שלך, בו בן הזוג בן 37 ואת בת 22 הרי שעל פי הנוסחה שיוצאת לנו, את בדיוק על התפר המותר והסביר. מה שכן, מאוד כדאי לבקש גיליון רפואי ולא לוותר על ביטוח סיעודי שכן לא תמיד העתיד זוהר. מי כמוני יודעת, שבע שנים מחיי בזבזתי על דיאטת דגנים מיוחדת כדי לשמור על חייו של הגרוש שאין לנקוב בשמו וגם זה לא עזר לו, הנעבך.

הכותבת היא כהנת דייטים, מנטורית, מאמנת, מומחית זוגיות ופיננסים, נשואה שלוש פעמים ואמא לשני אוצרות, אלמנה מהגרוש האחרון זכרונו לברכה, שהלך לעולמו במפתיע כאשר נחנק מביצה רכה בשעת ארוחת הערב.