באיזה שלב יוצאים למעיין ומתי מטיילים עם המשפחה? מדריך הדייטים המלא לחול המועד

חול המועד הוא זמן מתעתע עבור זוגות בשלבי הדייטים. ההתלבטות האם ללכת לטייל ביחד, האם להביא אותו למפגש של כל החבר'ה ומתי נכון להצטרף לטיול משפחתי. בדיוק לשם כך, הכנו בשבילכם את המדריך המלא לזוג היוצא

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/04/23 10:16 יח בניסן התשפג

באיזה שלב יוצאים למעיין ומתי מטיילים עם המשפחה? מדריך הדייטים המלא לחול המועד
צילום: shutterstock

חול המועד הוא זמן שבו מטיילים עם המשפחה, נפגשים עם חברים ובאים לאחל חג שמח לסבא וסבתא. זוג שנמצא בשלבי הדייטים מוצא את עצמו עומד בדילמות, מה מתאים לעשות ומתי. בדיוק לשם כך הכנו בשבילכם מדריך שיעזור לכם להבין מה מותר לכם לעשות בשלב שבו אתם נמצאים בקשר, ומה עדיף להשאיר לאחר כך.

טיול זוגי

טיול זוגי, הכולל מסלול או פיקניק בטבע, יכול להגיע בשלב די בסיסי בקשר. אתם כמובן לא יכולים להיות בדייטים הראשונים, אבל זה גם לא חייב להיות רק כשהקשר רציני. אתם גם ככה תרצו להיפגש לדייט בחול המועד, אז לעשות אותו תוך כדי הליכה או עם פק"ל קפה ליד זה בסדר גמור גם בשלבים הראשוניים יותר של הקשר.

צילום: shutterstock

ים או מעיין

בשביל ללכת יחד לטיול הכולל מים, אתם צריכים דרגת פתיחות די גבוהה. גם כאן עוד לא מדובר בקשר רציני של שנה, אבל הצעד הזה צריך לבוא אחרי שעברתם כמה חוויות ביחד. שחייה משותפת, או אפילו סתם סיטואציה בה שניכם נמצאים סביב הרבה מתרחצים, דורשת קרבה שלא תביך את שני הצדדים.

טיול משפחתי

להצטרף לטיול משפחתי של אחד הצדדים זה צעד משמעותי מאוד. גם אם כבר פגשתם את המשפחות אחד של השני, ואפילו אם אתם מחבבים אותם, יש כאן הצהרה. טיול משפחתי, כשמו כן הוא, משפחתי, ולכן ברגע שבן הזוג מצטרף למשפחה של הבת הזוג, או להפך, זה הופך אותו לחלק מהמשפחה ומצהיר את ודאות הקשר. אין ספק שזה דבר שאתם צריכים לקחת בחשבון.

צילום: shutterstock

על האש עם החבר'ה

חול המועד זו הזדמנות מצוינת להפגיש סוף סוף את בן או בת הזוג עם החברים. הקשר לא חייב להיות רציני מאוד, בסופו של דבר זו לא משפחה אלא חברים ואין כבר מחויבות אמיתית, אך חייבת להיות בין בני הזוג קרבה שתאפשר למתארח להרגיש בנוח. סיטואציה שבה נמצאים כל החברים יכולה להיות מלחיצה ולכן הצד המתארח חייב להיות מספיק קרוב למארח כדי לא להיבלע בתוכה.

חג שמח לסבא וסבתא

אין זמן משפחתי יותר מחול המועד, וזה תמיד זמן מצוין לקפוץ לסבא וסבתא ולאחל להם חג שמח על כוס תה ועוגיות כשל"פ. המועד הנכון להביא את בן או בת הזוג לסבא וסבתא הוא לא הרבה אחרי המפגש עם ההורים. ברגע שעברתם את המשוכה הזו, זו יכולה להיות חוויה נעימה לפגוש גם את ראשי המשפחה הנחמדים.

צילום: shutterstock