סיפורי דייטים בדייט השני הבחור הפתיע אותי בשאלה לא שגרתית

אחרי שבדייט הראשון הבחור סיפר לי את כל המידע על עצמו, כולל פירוט של הגיליון הרפואי, בדייט השני הוא הפתיע עוד יותר עם שאלה שלא ציפיתי לקבל בשלב כל כך מוקדם, ודרש תשובה מיידית

חדשות כיפה שלומית בלאו בוזנח 20/03/23 14:18 כז באדר התשפג

בדייט השני הבחור הפתיע אותי בשאלה לא שגרתית
צילום: shutterstock

פעם יצאתי עם בחור אחד. הפעם לא הכרנו דרך אדם שלישי, אלא במפגש של פנויים-פנויות ששנינו השתתפנו בו. במהלך הערב שמנו עין אחד על השנייה, יצא לנו לדבר קצת, ובסיום הערב הוא שאל אם הוא יכול לקבל את המספר שלי. זה החמיא לי מאוד, אמרתי כן. נפרדנו בהבטחה להיפגש שוב, ובאמת למחרת הוא התקשר וקבענו פגישה.

הבחור החליט שהגיע הזמן לשפוך את כל המידע על עצמו

מאחר והוא כבר מצא חן בעיני קודם, התרגשתי מאוד. נפגשנו והכל היה באמת מאוד נחמד, אבל אז הבחור החליט שהגיע הזמן לשפוך את כל המידע על עצמו. מעבר לבני משפחה ומה הוא עושה בחיים, הוא התחיל לספר לי בפירוט רב על מצבו הרפואי, על כל חלום וחשש שיש לו לגבי ההווה והעתיד, שריטות מהעבר שמשפיעות עליו עד היום, הוא קיבץ לחצי שעה של מידע מרוכז חומר של שלושה דייטים לפחות. 

בהתחלה עוד ניסיתי לעקוב, להבין על מה הוא מדבר. מבחינתי זה לא באמת היה משנה אם הייתה לו שערה הפוכה בגיל עשר או נקע בקרסול בגיל חמש עשרה. ניסיתי להגיד לו שאם אין שום דבר קריטי בגיליון הרפואי שלו אז אולי נדבר גם על נושאים אחרים, וננסה להכיר יותר זה את זו, אבל הוא אמר שהוא רוצה להיות גלוי לגמרי וזה מאוד חשוב לו. למען האמת, גילוי הלב המוגזם קצת הרתיע אותי, לא ציפיתי לכל המידע הזה בבת אחת. אבל כשהוא הציע דייט שני, בכל זאת אמרתי כן. 

צילום: shutterstock

פתאום הוא שאל, "נראה לך שזה מתפתח לכיוון רציני?"

בדייט השני, כמה דקות לתוך הדייט, הוא שאל פתאום, "תגידי, איך את רואה את הקשר בינינו? נראה לך שזה מתפתח לכיוון רציני?". אמרתי לו שאני לא ממש יודעת, זו בסך הכל הפעם השלישית שאנחנו נפגשים ואני עוד לא מכירה אותו מספיק כדי להחליט. הוספתי שנחמד לי לדבר איתו והייתי שמחה לראות לאן זה מתקדם, אבל כשהוא המשיך ללחוץ ולבקש תשובה החלטית אמרתי שאני מצטערת, אבל אני עוד לא יודעת. למרבה ההפתעה הוא נעמד. "אם ככה, אז אני לא רואה טעם בלבזבז את הזמן, אולי לא כדאי שנמשיך לצאת".

לא ממש הבנתי מה הוא רוצה. אמרתי לו, "תקשיב, בוא ניפגש עוד פעם-פעמיים ונראה לאן זה הולך. אנחנו בסך הכל בדייט השני, עד כה היה סבבה ומבחינתי אפשר להמשיך הלאה, אבל אני לא במקום של להכריז 'בוא נתארס' כי זו באמת רק ההתחלה של הקשר. לוקח זמן לבנות אמון, קרבה, היכרות. אי אפשר אחרי דייט אחד כבר לדעת בוודאות. זה פשוט לא עובד ככה. יש בינינו איזושהי משיכה ראשונית, השיחה זורמת בסך הכל, בוא לא נתחיל לנתח את זה כבר מעכשיו". 

זה לא הספיק לו

הוא אמר שאם אני לא מסוגלת להגיד לו בוודאות גמורה שאני לגמרי בעניין שלו אז כנראה שאני לא רצינית ולא מכבדת אותו, ולכן מבחינתו אפשר לחתוך כאן ועכשיו. אולי הוא ציפה שאנסה להרגיע אותו, שאגיד לו שבעצם אני כן רואה עתיד איתו או לא יודעת מה, אבל ההתנהגות הזו עברה את הגבול מבחינתי, אז אמרתי לו יפה תודה ושלום, ופניתי ללכת. אלא שלמבוכתי, גיליתי שהאוטובוס הבא שלי הוא רק בעוד שעה וחצי, ונגזר עליי לשבת בתחנת האוטובוס עד אז. לא היה באזור קניון או מקום אחר להעביר בו את הזמן. ולא רק זה - הבחור עצמו, מסתבר, גם כן חיכה לאוטובוס שלו באותה תחנה בדיוק.

ישבנו בתחנת האוטובוס שעה ושתקנו

וכך ישבנו שנינו, כל אחד בפינה אחרת של התחנה, שותקים, מחכים שהזמן יעבור. לרגע שקלתי בכל זאת להתחיל שיחה עם הבחור, רק כדי להעביר את הזמן, אבל חששתי שזה יתפרש אצלו כניסיון לחדש את הקשר, וזה משהו שלא הייתי מעוניינת בו יותר. אז העברנו כמעט שעה יחד בשתיקה גמורה, כל אחד שקוע בפלאפון שלו, עד שהאוטובוס שלו הגיע והוא עלה עליו ונסע בלי להביט לאחור. אני נותרתי להמתין לאוטובוס שלי, מנסה לעכל את הסיטואציה ההזויה. 

כל הדבר הזה לימד אותי לקח חשוב. להכרות דרוש פרק זמן סביר, ואם יש משיכה ורצון הדדי כדאי לתת לזה כמה פגישות לפני שמחליטים לסיים את הקשר. בכל מקרה, דייט שני זה עדיין לא הזמן להחליט האם הכיוון הוא חתונה או לא, ואם אתם לוחצים על הצד השני שייתן לכם תשובה, תהיו מוכנים לקבל גם תשובה שלילית.  ואם אתם נפרדים ממישהו, לפחות תעשו את זה במקום שיש בו קצת יותר אפשרויות להעביר את הזמן.

צילום: shutterstock