כיפה משדכת "לא משנה אם בישלתי חריימה או קיגל, תמיד יהיה חריף על השולחן"

הצעה של הדודה, חתונה של חבר או אתר היכרויות. צעירי המגזר שבעים מהצעות שידוכין לא יעילות. אז הגיע הזמן וגם כיפה נרתמת לעניין. אל תשכחו, בקרוב אצלכם

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/11/21 14:11 כא בכסלו התשפב

"לא משנה אם בישלתי חריימה או קיגל, תמיד יהיה חריף על השולחן"
צילום: ללא

הכירו את נעה פוגל, בת 31 מראשון לציון. היא עובדת כתרפיסטית בבישול ועובדת סוציאלית. ילדים ונוער פותחים לה את הלב. אוהבת אדם ואדמה והרבה תורה. הקימה יחד עם חברות בית מדרש לפני מספר שנים והיא מאוד שמחה מלימוד התורה המתקיים בו מידי שבוע. בזמנה הפנוי עושה גיחות לצפון, יושבת עם ספר טוב או פרק בסדרה מעניינת. אחות מיוחדת לאח עם צרכים מיוחדים וזו הנקודה שלה- מחפשת בחור עם לב גדול יותר משאר הגוף.

מה הדבר הראשון שאת עושה בבוקר?

כוס קפה, אומרת תודה על הטוב שהיה ביום אמש ומדיטציה קצרצרה. ביום טוב גם נועלת נעלי ספורט ויוצאת לריצה באוויר הקריר. 

מתי התקבלת לעבודה בפעם הראשונה? 

עובדת מאז שאני זוכרת את עצמי. בשנה האחרונה התפטרתי מהתפקיד שלי כעו"סית בבית חולים כדי להגשים חלום, והיום אני עובדת כתרפיסטית בבישול. יחסית טרייה בתחום, אבל כבר הספקתי לעשות את הפאדיחה הראשונה שלי - הגעתי למפגש קבוצתי ראשון לנערים עם אוכל חלבי. אופס, טעות. הסתבר שבנים אוהבים רק בשר. נקודה.

צילום: ללא

מהי ההופעה האחרונה שלך?

מוזיקה היא חלק גדול ביום יום שלי, ואני יכולה לזרום על מגוון סגנונות. מפלייליסט ישראלי בדרך לטיול בצפון ועד מוזיקה חסידית ישנה תוך כדי בישולים לשבת. המופע האחרון היה מופע אקוסטי של אביתר בנאי , הכרטיסים הבאים הם לאברהם פריד(פעם בשנה חובה). 

ספר שאת לא ממליצה עליו?

קריאה היא אחד הדברים האהובים עלי. בכל זמן נתון אפשר למצוא אצלי ליד המיטה ספר קריאה, בעיקר רומנים היסטוריים תוצרת הארץ, ספר קודש וספר טיפולי. על כל היתר פחות אמליץ.

שורה משיר שלא יוצאת לך מהראש?

יצא לי לאחרונה לשמוע שיר של עידן רייכל, ואחת השורות השורות שבו תקועה לי בראש מאז: "רק להאמין בלי לדעת, להרגיש בלי לגעת, לדבר עם העיניים, גם כשאין לי יותר מה לומר, לשחרר את הרגע...", משהו בשורה הזו פשוט נגע בי פנימה. 

מהי הקנייה הכי טובה שלך? 

טוב, אז הקנייה הכי טובה היא ללא ספק הרכב שלי. היה לי חלום על רכב ירוק דווקא, שכמו שאתם מתארים לעצמכם, לא הכי פשוט למצוא. לקח לי קצת זמן, אבל בסוף נמצאה לה האבדה. שמו הוא "פרוגי", והמבין יבין. הקניה הכי גרועה הייתה הקניה הראשונה חצאית מ- shein. מודה ומתוודה שעדיין לא פענחתי את האתר לגמרי, אבל אני במגמת שיפור מאז.

איך נקראת הקבוצה שלך עם עצמך בוואטסאפ?

"אני", למרות שבפועל רוב מה שנשלח לשם לא ממש קשור באופן ישיר אלי. בעיקר משימות לגבי בית המדרש שאני שותפה לניהולו בשלוש השנים האחרונות, תכנוני תפריטים לטיפולים וכאלה. כשהכל במרוכז, הראש במקום.

מהי מנת הדגל שלך בבישול?

האמת שלא ממש עובדת עם מתכונים קבועים, יותר אוהבת לאלתר במטבח, לפי הרגש והחיבור למטבח באותו רגע. מה שכן, לא משנה אם בישלתי חריימה או קיגל, תמיד חייב להיות חריף על השולחן.

המסננת

המסננת צילום: כיפה

הדבר שהכי חשוב לי בעולם, בטח בבן זוג, הוא רגישות לזולת. יש לי אח עם צרכים מיוחדים, שהוא אהבה גדולה שלי והרבה ממי שאני זה בזכותו. דרכו למדתי התמודדות עם מציאות שהיא לא שלמה, רגישות, לשמוח במה שיש ולראות את האחר והמיוחד בלי שיפוטיות וללא חשש. לא יכולה לראות את עצמי עם בחור שאין בו את התכונה הזו של רגישות. דבר נוסף שממש חשוב לי הוא אהבת הארץ ואהבת התורה (בפרט תורת ארץ ישראל). מעבר לזה, מחפשת אדם סקרן ושואף קדימה, בלי שזה בא על חשבון חכמת חיים פשוטה. חושב שיכול להתאים? אני כאן