כיפה משדכת "אם מתאמצים עם זכוכית מגדלת, אפשר לראות את קצה השיער שלי באחד הקליפים של קולולם"

הצעה של הדודה, חתונה של חבר או אתר היכרויות. צעירי המגזר שבעים מהצעות שידוכין לא יעילות. אז הגיע הזמן וגם כיפה נרתמת לעניין. אל תשכחו, בקרוב אצלכם

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/11/21 17:52 יד בכסלו התשפב

"אם מתאמצים עם זכוכית מגדלת, אפשר לראות את קצה השיער שלי באחד הקליפים של קולולם"
אלישבע, צילום: שילה גרנביץ'

הכירו את אלישבע סביר, בת 37 מירושלים. היא בת למשפחה אמריקאית שעלתה לארץ לפני 35 שנים. שישה אחים, חלק מהם נשואים. האח הכי קטן מאומץ עם תסמונת דאון. אלישבע היא בחורה מאד חברותית שאוהבת לעיתים לשקוע בשיחות עמוקות ולעיתים סתם לצחוק על החיים עם ההומור המשובח שלה. היא חברה טובה שאוהבת לעזור לחברות, קשובה לאנשים ולצרכים שלהם. בשעות הפנאי היא אמנית במלוא מובן המילה. מעבר לעיסוק במוסיקה בהוראה ובטיפול היא  עוסקת גם בציור, פיסול, בנייה, אפייה, בישול ועוד.

איך נראה הבוקר המושלם שלך?

הבקרים הכי מושלמים שלי הם היום החופשי שלי כל שבוע.  קפה, מקלחת ומוציאה ציוד של אומנות תוך כדי שאני מחליטה מה ליצור היום. יום חופשי מושלם משלב בתוכו גם יצירה חדשה, משהו שאפיתי או בישלתי (ולפעמים כמה דברים) ומטלות מרגיעות בבית כמו סידור החדר, כביסה וכו'. 

מתי התקבלת לעבודה בפעם הראשונה?

נדמה לי שהעבודה הראשונה שלי הייתה בייביסיטר לשכנה. בשלג הגדול של שנת 1999 היא כתבה ברשימת תפוצה שהיא נתקעה עם 6 ילדים מתחת לגיל 6  ובאתי עם חברה לעזור לה. זאת הייתה התחלה של הרבה הזדמנויות לשמור על הילדים האלה.

מהי ההופעה האחרונה שלך?

האמת שאני לא הולכת הרבה להופעות. קולולם נחשב? אני מאד אוהבת ללכת לקולולמים. אם יושבים עם זכוכית מגדלת וממש מתאמצים, אפשר לראות את הקצה של אחת השערות שלי באחד הקליפים. 

ספר שאת לא ממליצה עליו?

אין ספר כזה. מאד בררנית לגבי ספרים. אני רוצה *כן* להמליץ על הספר "ככה נראית גאולה" של חיותה דויטש. זה בעצם אסופה של סיפורים קצרים שכל אחד מהם נותן משמעות אחרת למושג גאולה. לעיתים צריך לעצור ולחשוב מה באמת הגאולה בסיפור הזה והאם זה גאולה אמיתית. יצא לי לקרוא את הספר כמה פעמים וזה תמיד מעורר אצלי הרבה מחשבות.

שורה משיר שלא יוצאת לך מהראש?

"ושלא ייעלמו הדברים היפים
מעינינו כל יום ויום
שנדע להפנים שנדע להבחין
בין הרע והטוב"

מהי הקנייה הכי טובה שלך?

יש לי כמות אדירה של כלי נגינה. אפשר להגיד על כל אחד מהכלים שהוא הקנייה הכי טובה שלי, בעצם גם הכי מיותרת. תלוי איך מסתכלים על זה. בתקופה הזאת תלוי לי בחדר יוקלילי ממש חמוד שקניתי ואני מאד נהנית להוריד אותו מהקיר, לנגן קצת ולהחזיר.

איך נקראת הקבוצה שלך עם עצמך בוואטסאפ?

יש לי שניים משום מה. הראשון זה מספר הטלפון שלי והשני נקרא "אני ועצמי". עדין לא החלטתי מתי אני משתמשת בראשון ומתי בשני.

מהי מנת הדגל שלך בבישול?

אני מכינה מרק עוף נהדר שלמדתי מאבא שלי איך להכין.

המסננת

המסננת צילום: כיפה