הרב שמואל אליהו מצטרף לכתיבת ספר התורה הכללי

חדשות כיפה תוכן שיווקי 22/05/20 17:33 כח באייר התשפ

הרב שמואל אליהו מצטרף לכתיבת ספר התורה הכללי
הר שמואל אליהו, צילום: נבו כץ, יחצ

הרב שמואל אליהו, מבכירי רבני הציונות הדתית, מצטרף למיזם כתיבת ספרי התורה הכלליים, וקורא לציבור להצטרף גם הוא ולכתוב אות בספרי התורה.

מדובר במיזם שהחל בהוראתו של הרבי מלובאוויטש, לפני 40 שנה, ונמשך עד היום. על פי הרבי, כתיבת אות בספרי התורה מסוגלת מאוד לשמירה והגנה, וכן מביאה לאחדות עם ישראל, בהצטרפות יהודים רבים למצווה. במסגרת המיזם נכתבו עד היום כבר 7 ספרי תורה, בהם לקחו חלק מעל 2 מליון יהודים. כעת המיזם נמצא בשלב הסיום של כתיבת ספר התורה ה-8, כשנותרו רק 35,000 אותיות לסיום הספר. היעד שהוצב לסיום כתיבת הספר, הוא חג השבועות, שיחל בעוד כשלושה שבועות.

לרכישת אות בספר התורה בכל עלות, הקליקו כאן

בסרטון שפרסם הרב אליהו, הוא מדגיש את ערך ההתאגדות של רבים, סביב מצוות כתיבת ספר תורה: "יש ערך כפול פי כמה, כאשר הרבה אנשים מתרכזים יחד לעשות מצווה. זה כמו בניין: כל אחד בפני עצמו הוא נפלא, אבל עשרה ביחד זה עולם אחר. אלף יחד, זה משהו אחר לגמרי. וכשכולם יחד, אז כתוב "וייעשו כולם אגודה אחת לעשות רצונך בלבב שלם"; אין לך כמו כתיבת ספר תורה, שבזה מקיימים את המצווה, את התפילה, של "וייעשו כולם אגודה אחת", כולם יחד, מתאגדים יחד, "לעשות רצונך בלבב שלם".

הרב אליהו מוסיף בסיום דבריו: "אשרי החבורה שכותבת ספר תורה לחיזוק עם ישראל, במיוחד בתקופה המיוחדת הזאת, שהקדוש ברוך הוא יהיה איתם, ובזכותם יביא גאולה לעולם".

לרכישת אות בספר התורה בכל עלות, הקליקו כאן