בחירות לרבנות הראשית

ועדת הרבנים הרב לבנון מגיב להיעדר נשים בוועדה: "תמיד יש טענות"

בפתח ישיבת וועדת הרבנים שתכריע על מועמד הציונות הדתית לרבנות הראשית, מגיב הרב אליקים לבנון למחסור בנשים: "תמיד יש טענות" ומותח ביקורת על הרבנות הראשית: "בזמן האחרון ממש קרנה ירדה"

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 04/06/23 11:50 טו בסיון התשפג

הרב לבנון מגיב להיעדר נשים בוועדה: "תמיד יש טענות"
הרב אליקים לבנון בפתח הוועדה, צילום: ללא

כינוס וועדת הרבנים: בפתח תחילת דיוני הוועדה המיוחדת שתמליץ על מועמד הציונות הדתית לרבנות הראשית לישראל, מתייחס הרב אליקים לבנון, חבר הוועדה לביקורות על המחסור בנשים בוועדה ואומר: "תמיד יש טענות, גם כשמשה רבנו בחר 70 מזקני העם, בטוח שהיו טענות, קראנו את זה גם בפרשת השבוע".

הרב לבנון מגיב למחסור בנשים בוועדה צילום: ללא

אין נשים? "אני מאמין שכולם יהיו שמחים ומרוצים"

הרב לבנון הוסיף: "תמיד יש טענות כאלה וטענות כאלה, אני מאמין שכולם יהיו שמחים ומרוצים והעיקר שכולם יתאחדו סביב המועמד הזה". על עצם כינוס הוועדה למרות האפשרות שהבחירות לרבנות יידחו אומר הרב: "כבוד גדול לציונות הדתית שהשכילה לכנס עשרות רבנים ולדון בכובד ראש במשרה החשובה הזאת".

וועדת הרבנים

וועדת הרבנים צילום: ללא

"בזמן האחרון ממש קרנה ירדה"

"השאלה במי נבחר, במצוין ביותר מביניהם ולעשות את העבודה כדי לרומם את קרנה של הרבנות הראשית". הרב לבנון ממשיך ואומר על הרבנות הראשית כי "בזמן האחרון ממש קרנה ירדה וזה הופץ במכתבים ובתלונות ובכל אמצעי התקשורת וגם בדברים כתובים, אבל גם אנשים שממש אמונים כול עורך הדין של הרבנות הרשית שמחה על צעדים שנעשו ואני מקווה שנוכל להביא לקידוש שם שמיים".