עשרים שנה וזו רק ההתחלה

ראש יהודי צופה את פני העתיד. הצמא הגדול לפגוש יהדות חיה ושמחה אינו מוצא מענה מספיק בכוחות הקיימים כעת

חדשות כיפה תוכן שיווקי 10/12/18 10:04 ב בטבת התשעט

עשרים שנה וזו רק ההתחלה
צילום: מתוך יוטיוב

"כל מה שלמדנו על הגאולה מתרחש ממש לנגד עינינו", אומרת מוריה מלאכי, מדריכה במדרשת שושנת אביב שע"י ראש יהודי. עשרים שנות פעילות בתל אביב סוכמו באירוע מרכזי אחרי הדלקת נר ראשון של חנוכה בהשתתפות רבנים, אנשי הקהילה ובוגרים רבים שעברו במוסדות השונים של התנועה.

חיים איזנר מנהל ראש יהודי מספר בהתרגשות על הדלק המיוחד שמניע אותו ואת משפחתו "הגענו לתל אביב במטרה אחת ברורה-להתחבר לעם ישראל. הדלק שלנו הוא 40-50 איש שאוכלים אצלנו על שולחן השבת". ראש יהודי צופה את פני העתיד. הצמא הגדול לפגוש יהדות חיה ושמחה אינו מוצא מענה מספיק בכוחות הקיימים כעת.



הרב אסף טבצ'ניק המשמש כרב קהילת ראש יהודי בתל אביב: "מרגשת אותי ממש  הידיעה שיש רשימת המתנה של עשרות אנשים שמבקשים ללמוד אתי חברותא. מצד שני, זה מתסכל מאוד להבין שפשוט אין די שעות ביממה להרוות את הצמא".
שלמה פרינטה, בוגר ראש יהודי החי כיום בפרדס חנה אומר שהמיוחד בתנועה הוא ש"אנשים לא רק מדברים אלא הם חיים את מה שהם אומרים".

לקראת ימי ההתרמה לטובת התנועה הרב טבצ'ניק יצא בקריאה נרגשת לתרום בנדיבות "התחנכנו על אחריות לעם ישראל. כאן ההזדמנות לבטא אותה בפועל. אנחנו שליחים של כולכם.
תעזרו מאוד לעם ישראל כשבזכותכם יבואו לכאן שליחים נוספים. אנחנו רוצים לדעת שכל מי שרוצה ללמוד תורה - יקבל מענה מידי".

 
ימי ההתרמה יתקיימו בימים ראשון ושני החל מא' טבת (ה-9 לחודש)