5 רעיונות לתחפושות פורים שאפשר להכין לבד בבית

התחפושת שהזמנתם לא הגיעה? פחדתם מהקורונה ולא הזמנתם? גם למתקשים שבינינו מצאנו פתרונות יצירתיים לתחפושת המגניבה והכי חשוב- פשוטה. עשו זאת בעצמכם!

חדשות כיפה אביה ברגמן, חדשות כיפה 26/02/20 10:07 א באדר התשפ

5 רעיונות לתחפושות פורים שאפשר להכין לבד בבית
פורים, צילום: shutterstock

עוד שנה הגיעה, עוד חג פורים כבר עומד ממש בפתח ועוד פעם צריך להתחיל לחשוב על תחפושת מקורית/ יפה/ מצחיקה/ זולה או כל קטגוריה אחרת שתבחרו. אנחנו יודעים, זה לא פשוט. התחושה הזאת כל שנה שאנחנו צריכים להמציא את עצמנו מחדש גורמת לחלקנו רתיעה מעצם התחפושת או ייאוש וויתור מלכתחילה. אז אל חשש חברים! בדיוק בשבילכם אספנו מגוון תחפושות מקוריות ובעזרת מספריים ואולי איזו חתיכת בד תארגנו לכם תחפושת מיוחדת שסביר להניח תגרוף כמה מחמאות השנה. אז לפני שאתם מתייאשים מוזמנים להתחיל לקבל כמה רעיונות מגניבים בהחלט. בהצלחה!

מקורי, פשוט ונוח- רוח רפאים זה הדיבור

לאלה מאיתנו שהחג כבד עליהם ולפחות בעניין של להשקיע בתחפושת- מצאנו לכם את התחפושת האולטימטיבית. מדובר בתחפושת סופר מקורית, בלי טיפת מאמץ וכזאת שתוכלו להישאר מתחתיה בפיג'מה- רוח רפאים חברים, כן כן. כל שעליכם לעשות זה לפתוח את ארון המצעים ולחפש היטב בין המצעים הישנים מתקופת הסבים והסבתות שלכם עד אשר תבחינו בבד לבן. סביר להניח שאף אחד כבר לא משתמש בו ולכן זו סיבה מספיק טובה לחטוף אותו, לצייר עליו זוג עינים שחורות גדולות עם חורים קטנים על מנת שתצליחו גם לראות משהו, וזהו- התחפושת מוכנה. כמה קל ככה פשוט. אפילו לחייך לא תצטרכו.

רוח רפאים

רוח רפאיםצילום: shutterstock

 

מוכר/ת פרחים- תחפושת בסטייל

קבלו תחפושת שהיא גם יפה וגם ריחנית. אם חשקה נפשכם להתהלך ברחובות העיר ולהשאיר אחריכם שובל של ריח ממכר- זו בדיוק התחפושת עבורכם! מוכר/ת פרחים זוהי תחפושת קלילה וללא ספק תופסת את העין והאף. התחפושת לא דורשת מכם יותר מידי: שמלה/ חצאית/ מכנסיים וחולצה פשוטים עם מעט עיטורי פרחים מודבקים עליהם+ כובע קש וסלסלת פרחים מקש עם המון פרחים בשלל צבעים. אפשר להוסיף איפור מעניין או אביזרים נוספים שיכולים להתאים כמו שרשרת פרחונית, נעליים עם פרחים ועוד. יותר פרחים יותר טוב. תתפרעו!

לחובבי האבוקדו- הקשיבו הקשיבו!

"אבוקדו זה החיים?" "אין כמו אבוקדו?" "מי אני בלי אבוקדו?" חברים, יש לכם יום אחד בשנה שאתם יכולים לתת את הכבוד הראוי לפרי הכי שווה על המדף ופשוט להיות אחד כזה! כשתשמעו כמה זה פשוט כנראה שלא תחכו אפילו רגע אחד וכבר תרוצו להכין. התחפושת פשוטה מאין כמוה, יפה והכי חשוב- טעימה! כל שעליכם לעשות זה ללבוש ירוק, להכניס כרית תפוחה מתחת לחולצה ועל החולצה עצמה לתפור/ להדביק עיגול גזור מבד חום כמראה הגרעין. אפשר להוסיף גם עיטור אבוקדי במיוחד גם לראש או להתהלך עם אבוקדו ביד לשם ההשוואה- בקיצור, עשו מה שתרצו, את ההופעה השווה כבר גנבתם. יאמי.

תחפושת אבוקדו

תחפושת אבוקדוצילום: shutterstock

 

מציירים? דמות מקומיקס זה בשבילכם

לבעלי כישרון הציור שלום רב! מוזמנים להכין את המכחולים ואיפור הפנים ולהתחיל ליצור אגדה חדשה. תחפושת הדמות מקומיקס היא ללא ספק הפתעה כישרונית במיוחד לאור העובדה כי הציור נראה כאילו הוצאנו אותו מקומיקס. לתחפושת הנ"ל לא דרושה יותר מידי השקעה בעניין הלבוש כי אתם יכולים ללבוש כל בגד צבעוני ומוגזם שעולה על דעתכם, אבל העניין פה הוא באיפור. עם איפור נכון והשקעה במידה הנכונה תוכלו להיראות ממש כמו דמות אמיתית מקומיקס משעשע. חשוב לציין כי התחפשות לא מיועדת רק למוכשרים מביננו אלא לכל אדם אשר חפץ להיות מצוייר ליום אחד. אפשר להיעזר גם בחבר/ה טוב/ה שבורכו בידי זהב. רק אל תשכחו להכין את מגבוני הסרת האיפור אחר כך, והרבה.

לצייר על הפנים

לצייר על הפניםצילום: shutterstock


ולדובדבן שבקצפת- בנאלי אבל לגמרי מושקע!

מי מאיתנו לא חלם פעם (או אולי גם היום?) להיות גיבור על, אפילו רק לכמה שעות. נשמח לבשר לכם כי חלומכם יכול להתגשם בחלקו אם תצרו לגמרי במו ידיכם את התחפושת הסופר מגניבה של גיבור העל האולטימטיבי. לתחפושת דרושים בגדים אדומים וכחולים, על החולצה יש להדביק כוכב ואפשר לצייר גם כמה על הפנים. בנוסף, יש לקנות או להכין מסיכה לעיניים בצבעי הגיבור והטופ הוא בהכנת הכנפיים מקרטון. את הכנפיים יש לגזור בצורה הרצויה, לקשט לפי הטעם ולחבר אליהן רצועות כמו תיק גב שיתחברו בקלות לגביכם ויתנו לתחפושת מראה מנצח! ההשקעה משתלמת חברים.

להיות גיבור

להיות גיבורצילום: shutterstock