5 דרכים לגרד את בעלך השיכור מסעודת פורים

הסתיימה הסעודה בשעה טובה, ועכשיו כל שנותר לך, הוא לפנות את בעלך השיכור מהבית בו אתם מתארחים. אספנו עבורך כמה שיטות שיעזרו לך במשימה

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/19 18:00 יד באדר ב'

5 דרכים לגרד את בעלך השיכור מסעודת פורים
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

 

הרימו אותו

טוב, לא את כמובן, אבל אפשר בהחלט לבקש את עזרתם של שכנים מפוכחים, שיסייעו לך להרים אותו לרכב. אם אתם גרם במרחק קצר והנסיעה אינה ארוכה, אפשר לבקש מהם להצטרף לנסיעה, ולהעמיס אותו עד לביתכם, בזמן שהילדים נמצאים עדיין בהשגחה בבית המארח. ואם אין גברים בנמצא, אפשר פשוט להזמין חברת הובלה.

 

מים בששון

טוב, השיטה הבאה דורשת היערכות מוקדמת עם מעט בגדי החלפה, על כל צרה שלא תבוא. אבל כמות נדיבה של מים שתישפך עליו יכולה לעזור בלהעיר אותו קלות. בקשו רשות מהמארחים, ודאגו לסחבות זמינות.

 

עזרה מהילדים

לא ברור איך הילדים יגיבו למראה המוזר, של אביהם שרוע על השולחן, אבל אפשר לנסות להפוך את זה למשחק משעשע, ולשתף אותם באתגר. אפשר לשיר לו שירים שהוא אוהב, ואולי גם לנסות לרקוד  שירי פורים.

 

מוזיקה רועשת באוזניות

היכנסי ליוטיוב, בחרי מוזיקת טראנס רועשת, והשמיעי לו באוזניות. שימי לב לא להגביר אותה יתר על המידה, על מנת לא לייצר חלילה פגיעה.

 

מיטה מוכנה מראש

ואם כל זה לא עזר, ואת למודת ניסיון ויודעת כבר כי מידי שנה, המצב לא הופך לקל יותר. בקשי מראש מהמארחים, להכין לו מיטה בה יוכל להישאר לישון, למשך מספר שעות אחרי הסעודה. קחי בחשבון שהוא יכול להמשיך לישון גם את שנת הלילה. ויש לדאוג להניח לידו את מכשיר הפלאפון ואולי גם פתק עם הסבר למצב קצר למצב המוזר.

 

שיהיה פורים שמח!