הגאדג'טים שישדרגו לכם את הסוכה

סוכת העראי יכולה להשתדרג משמעותית עם כמה טכנולוגיות מתקדמות שלא דורשות הרבה אך מוסיפות להנאת החג והנוחות בסוכה רבות. קבלו את ארבעת הגאדג'טים שיעיפו לכם את הסכך

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 24/09/15 13:36 יא בתשרי התשעו

הגאדג'טים שישדרגו לכם את הסוכה
אילוסטרציה בלבד, למצולמים אין קשר לידיעה. Hadas Parush, פלאש 90, צילום: אילוסטרציה בלבד, למצולמים אין קשר לידיעה. Hadas Parush, פלאש 90

בסוכות אנו נוטשים את בית הקבע שלנו ועוברים לבית העראי - הסוכה. הסוכה מטבעה היא עראית ופחות נוחה מהבית החמים והנעים ומלא הטכנולוגיה. כיצד בכל זאת נוכל להפוך את הסוכה למקום נוח ומושך בפני עצמו ולא רק בשעת האוכל קבלו את הרעיונות הבאים. יושבים?

ושיחקת בחגך

רוצים שהילדים ישמחו להיות בסוכה, הביאו את משחק הפלייסטשיין/xbox אל דירת העראי ותצטרכו לשכנע את הילדים (ואת עצמכם) לצאת ממנה. כמובן שהכי כיף לומר שזה עבור הילדים, אך הניסיון מלמד כי גם אנו המבוגרים אוהבים לשחק למרות שלא תמיד נעים לנו להודות בכך בפומבי.

המשחק יכול להיות גם חוויה משפחתית מהנה כאשר הילדים והורים מתחרים ביניהם והופכים את החוויה לכיפית פי כמה וכמה לשמחת שני הצדדים. בחרו משחקים תחרותיים ואף צרפו את חיישן התנועה הקינקט כדי לשרוף את הקלוריות המיותרות של סעודות החג.

רכיבים: קונסולת משחק, מסך מתאים וחיבור לחשמל.

(צילום: shutterstock)

יש לך כנפי רוח?

גרים בקומה שלישית ואין לכם כוח לעלות ולרדת כל העת כדי להביא עוד משהו קטן ששכחתם? קבלו את הפתרון הגאוני הבא. דאון העובד על שלט רחוק אותו תוכלו להטיס הלוך וחזור מהבית לסוכה.

נושא הדאונים הממונעים תפס תאוצה בשנים האחרונות וניתן היום לרכוש דגמים מעופפים רבים בגדלים שונים. בחנויות הייעודיות לדאונים ממונעים ישנם דגמים חזקים למדי שיכולים לשאת בתוכם דברים לא כבדים (אל תנסו את זה עם סיר החמין שלכם), למרות שיש לציין שהם אינם זולים במיוחד.

אם אתם פחות טכנולוגים אנו מציעים לכם להשתמש במצנח קטן להורדת פריטים במהירות מהבית (לא את הסרוויס של סבתא). רכשו תעודת ביטוח לפני השימוש.

רכיבים: דאון איכותי ממונע, שכנים שיעמדו ויעודדו, מצרכים כפולים למקרה של התרסקות אונס על הסוכה של השכן מקומה א' באמצע שהוא אוכל מרק.

(צילום: shutterstock)

קישטה

בעלי הסוכות למטה מכירים בוודאי את החתולים שמנסים את מזלם ומחפשים מקום רך וחמים להתנחל עליו במהלך הלילה (אתם והמצעים שלכם) או את הארוחה הבאה שלהם - שיירי הזבל שלא הספקתם לקחת ומצאתם לאחר כמה שעות שסועים מפוזרים ומטנפים את כל סביבתם.

הגאדג'ט שיכול לסייע לכם הוא בעצם דוחה חתולים אלקטרוני שגורם לחתולים להתרחק מסביבתו וזאת מבלי שנפגע חס ושלום בחתול עצמו ונזכה להפגנה סוערת של 'תנו לחיות לחיות' ליד הסוכה.

הפתרון הראשון נקרא 'מרחיק חתולים אולטראסוני' - מדובר במכשיר שמייצר גלי קול אולטראסוניים (תדרי קול שאינם נקלטים ע"י בני האדם), אך בעלי חיים כדוגמת חתולים שומעים אותם ושמיעתם מסבה להם אי נוחות רבה והם מתרחקים מהמכשיר במהירות. מרחיק מסוג זה ירחיק גם כלבים ולא רק חתולים. קיימים מכשירים שונים בעלויות ומחירים שונים, כאשר בדרך כלל מחיר המכשיר נקבע לפי שטח הכיסוי שהוא מסוגל לספק.

(צילום: shutterstock)

מכשיר דומה נוסף, מרחיק חתולים באמצעות השפרצת מים - קיימים מרחיקי חתולים ידידותיים כדוגמת: ה- Scarecrowמכשיר זה מיועד במקור לגינות או לאזורים בגינה שבעליהם לא מעוניינים שחתולי רחוב או חתול הבית יכנסו אליהם. המכשיר עובד באמצעות חיישני תנועה שברגע שהם מזהים תנועה הם משפריצים מים על המקום שבו אותרה התנועה, מכשיר זה יהיה יעיל במיוחד מול פתחה של הסוכה למרות שהחתולים לפעמים נכנסים דרך צידי הסכך.

מכשיר ידידותי נוסף להרחקת חתולים ולא רק חתולי רחוב הוא ספריי שכל מה שצריך זה להעמיד אותו במקום שממנו אנו מעוניינים להרחיק את החתול, למכשיר חיישני תנועה שברגע שהחיישנים מזהים את תנועת החתול (או בעל חיים אחר), המכשיר משמיע קול אזהרה בליווי ריסוס של אוויר בלחץ. הרעש והאוויר גורמים לחתולים להתרחק מן האזור מחשש שיאונה להם משהו. מיועד הן לבעלי גינות שמעוניינים להרחיק חתולי רחוב והן לבעלי חתולים שמעוניינים "להגן" על מקומות מסוימים בבית או בגינה מפני החתול שלהם.

מד הזמן האמיתי

ההלצה מספרת שהיום כשהורים מגיעים עם ילדיהם לגן המשחקים הם אומרים להם "הולכים מפה עוד 37%". אחוזי הסוללה במכשיר הסלולרי המתקדם הם קריטיים עבור רבים מאיתנו והצורך ללכת להטעין את המכשיר יכול להפריע ולהציק.

עבורכם לחוצי הסוללה אנו ממליצים על עמדת הטענה משוכללת, ניתן לרכוש במחיר השווה לכל נפש עמדת הטענה עם כניסות שונות ומשונות למען תוכלו להטעין אתם ואורחכם לא משנה איזה סמרטפון יש להם ואם הם הביאו את המטען מהבית, מה שיהפוך את הבילוי בסוכתכם לרגוע יותר גם עבורם.

רכיבים: רב מטען, שקע חשמלי

(צילום: shutterstock)