הרב שמואל אליהו ממדליקי המדורה במירון: "המצווה השנה – לא להגיע למירון"

בתשדירים מיוחדים מטעם משרד הבריאות, פונים שניים מהרבנים מדליקי המדורות בציון הרשב"י לציבור – כיממה טרם ההילולה המסורתית. רבה של ירושלים הרב עמאר "אהיה שם בשליחותכם. אביא את הצער שלכם לפני רבי שמעון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/05/20 16:04 טז באייר התשפ

הרב שמואל אליהו ממדליקי המדורה במירון: "המצווה השנה – לא להגיע למירון"
הרב שמואל אליהו. "לא להגיע למירון משום דאגה לבריאות הציבור", צילום: אלישמע סנדמן

רבני הערים ירושלים וצפת יצאו בתשדירים מטעם משרד הבריאות הקורא לקהלים החרדים והדתיים שלא להגיע אל הדלקת המדורות במירון. הרב שמואל אליהו והרב שלמה עמאר צפויים שיניהם לקחת חלק בהדלקות המצומצמות שאושרו, אך הם בעצמם קוראים ליתר הציבור שלא להגיע לאירוע. הרב שמואל אליהו: "אני אהיה שליח שלכם אם תסכימו, כולכם בליבינו יהי רצון שנזכה למלא את השליחות שלכם כמו שצריך".

;

הרב שלמה עמאר יצא גם הוא במסר תקיף יותר, הקורא שלא להגיע למירון: "אנו נהיה שליחים שלכם. אני מתחנן בפניכם להתחנן ולהתאפק, בלי דרכים ובלי קשרים. לא לעשות כדבר הזה! אנו נבקש מרבי שמעון שיבקש מהקב"ה שיעצור את המגיפה".

;

כזכור המשטרה מסרה כי: "בהתאם להחלטת הממשלה והתקנות לשעת חירום, החל מסוף השבוע האחרון ועד ליום רביעי, חל איסור על הדלקת מדורות ושהייה לצדן בכל רחבי הארץ, הן ברשות הרבים והן ברשות היחיד. הדלקת מדורה מהווה עבירה מנהלית שצידה קנס בסך 500 ₪. בנוסף הילולת הרשב"י במירון תתקיים במתכונת מצומצמת והאזור יהיה סגור למבקרים ולשהייה למעט החריגים שהוגדרו בתקנות"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן