מרגש: המשפחות השכולות בביצוע ל"שיר של יום חולין" | צפו

לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, יזמה משטרת ישראל פרויקט מיוחד עם 5 משפחות ששכלו בני משפחה, שנפלו במהלך שירותם במשטרה

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/04/21 13:30 א באייר התשפא

מרגש: המשפחות השכולות  בביצוע ל"שיר של יום חולין" | צפו
השיר בהשתתפות המשפחות השכולות , צילום: צילום מסך

ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, פירסמה היום (ג') המשטרה ביצוע מחודש לשיר של רחל שפירא ללחן של יאיר רוזנבלום, "שיר של יום חולין", בהשתתפות בני משפחה של שוטרים שנהרגו במהלך שירותם ומילוי תפקידם, ולזכרם של 1521 חללי משטרת ישראל.

המשתתפים והמבצעים של השיר הם נציגי המשפחות השכולות של חללי משטרת ישראל שיקירהם נפלו במהלך שירותם ובעקבותיו: הדס, אלמנתו, ובניו נדב ויובל, של ניצב משנה ברוך מזרחי ז״ל שנפל בפיגוע חבלני בסמוך לחברון בערב פסח 2014. יעל בתו של סנ״צ איציק מלינה ז״ל, שנפל באסון הכרמל ב-2010 בעת ניסיונות חילוץ, וקיבל על כך את עיטור המופת.

אורלי ושלומי, אלמנתו ובנו של רס״ב מיכאל הלימי ז״ל, שנהרג בתאונת דרכים במהלך פעילות מבצעית ב-2002. ג'ני, אחותו של סמ״ש מקסים קוצגה, שנהרג בתאונת דרכים במהלך פעילות מבצעית ב-1994. מלכה, מעיין, מוריה ומיטל, אלמנתו ובנותיו של רס״ב אורי דוד ז״ל שנהרג יחד עם בנו הבכור סמ״ר אביאל דוד ז״ל בתאונת דרכים ב-2018.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן