השר אוחנה: "הונפו אגרופי ברזל כבדים שישנו את הפשיעה בחברה הערבית"

השר לביטחון פנים התייחס לאירועי הפשיעה בחברה הערבית בתקופה האחרונים שנמצאים במגמת עלייה, וחשף: "במשטרה החלו להוציא לפועל תכניות התקפיות במיוחד נגד העבריינים"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 13/04/21 13:13 א באייר התשפא

השר אוחנה: "הונפו אגרופי ברזל כבדים שישנו את הפשיעה בחברה הערבית"
השר אמיר אוחנה, צילום: דוברות המשטרה

טקס המשטרה לקראת יום העצמאות ה-73 התקיים היום (ג') במטה הארצי של משטרת ישראל בירושלים, במעמד השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה, מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי, סגן השר לביטחון הפנים גדי יברקן, מנכ"ל המשרד משה אדרי, ובהשתתפות סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה, קצינים ושוטרים.

במהלך הטקס הוענקו דרגה ומינויים לקציני וקצינות משטרה בכירים, במסגרת סבב המינויים שנערך בארגון בימים אלו.

השר לביטחון הפנים, אמיר אוחנה אמר: "בשנים האחרונות השקיעו הממשלה ומשטרת ישראל משאבים רבים – חסרי תקדים – בבניית עוד ועוד תחנות משטרה ביישובים הערביים, ובגיוס שוטרים מוסלמים לשירות במשטרה. רק שלשום חנכנו את המחזור הראשון של שוטרים בדואים ובירכנו את המחזור השני שכבר עובר הכשרה. אין די בכך. על כן בחודשים האחרונים, החלו המפכ"ל, יחד עם מפקדי המשטרה, להוציא לפועל תכניות התקפיות במיוחד נגד העבריינים".

המפכ"ל שבתאי. החל לעבוד על פעולות נגד העבריינים.

המפכ"ל שבתאי. החל לעבוד על פעולות נגד העבריינים.צילום: דוברות המשטרה

"הימים האחרונים מלמדים עד כמה המלחמה הזאת נחוצה והכרחית", אמר השר לביטחון פנים, "פעמים רבות פגשתי את השוטרים ואת הכוחות הפועלים בשטח ואני יכול לאשר שדבריו של המפכ"ל אז לשר – נכונים. יש פער, ואפילו גדול, בין היקפה, עוצמתה והישגיה של הפעילות המשטרתית, גם בשנה מאתגרת זו, לבין הדימוי הציבורי. גם זה פער שעלינו לסגור. ואני, שמכיר ביכולות, באמצעים ומכיר היטב את פיקוד המשטרה ובתכניות אומר מכאן בצורה הכי ברורה: אין לי אף לא אבק של ספק – אנחנו ננצח. מדינת ישראל ומשטרת ישראל יכריעו את העבריינות. אגרופי ברזל כבדים מאוד, כבר הונפו והם בדרכם לשנות את פני הפשיעה בחברה הערבית".