החנוכייה הממוחזרת הגדולה בישראל

יוזמה מיוחדת להעלאת המודעות למשבר האקלים: חנוכייה ממוחזרת הוצבה ברחבת המוסדות הלאומיים בירושלים. מנהל החטיבה לחינוך ולקהילה בקק"ל: "חובתנו לשמור על עולמנו ברוח ובחומר, בחינוך לערכי המורשת, אהבת העם והארץ ובשמירה על הטבע והסביבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/11/21 15:41 כו בכסלו התשפב

החנוכייה הממוחזרת הגדולה בישראל
החנוכייה הממוחזרת, צילום: יחצ

כחלק מהמאמץ לעידוד מחזור והעלאת המודעות למשבר האקלים, קק"ל הציבה ברחבת המוסדות הלאומיים בירושלים את החנוכייה הממוחזרת הגדולה בישראל. החנוכייה נוצרה על ידי האמנית הסביבתית רינת לוק אלחייק והציבור הרחב מוזמן להגיע למקום ולקשט אותה בבקבוקי פלסטיק ממוחזרים.

החנוכייה הממוחזרת

החנוכייה הממוחזרת צילום: יחצ

שר-שלום ג'רבי, מנהל החטיבה לחינוך ולקהילה בקק״ל, מסר: "בכל לילות החנוכה השנה אנו מקיימים את הדלקת הנרות בחנוכייה הסביבתית של קק''ל, שתזכיר לכולנו את חובתנו לשמור על עולמנו ברוח ובחומר, בחינוך לערכי המורשת, אהבת העם והארץ ובשמירה על הטבע והסביבה באמצעות פעולות שונות לקיימות ולמחזור. אנו מזמינים את הציבור הרחב להגיע לרחבת המוסדות הלאומיים בירושלים ולהשתתף איתנו בבניית החנוכייה ובהדלקתה״.

בתחילת השבוע נשבר שיא גינס של הלביבה הגדולה בעולם כאשר ג'נט קיסרי, מבית הדיור המוגן "פאלאס מודיעין" טיגנה לביבה בקוטר 1.60 מטרים שמספיקה ל-280 איש, ויצרה את הלביבה הגדולה בעולם. ג'נט אומרת בחיוך: "זה סוג של נס חנוכה שלביבה אחת הספיקה ל־280 בני אדם. כל הכבוד לצוות שהלך עם השיגעונות שלי".