הרב מנחם בורשטין: מפעל אדיר לכל מי שהכשרות חשובה לו

חדשות כיפה בשיתוף כושרות 16/12/19 17:43 יח בכסלו התשפ

הרב מנחם בורשטין: מפעל אדיר לכל מי שהכשרות חשובה לו
הרב מנחם בושטין, צילום: אלנתן גוטוירט

ארגון כושרות, הפועל במהלך כל השנה, לחיזוק מערך הכשרות בישראל, יוצא היום במבצע התרמה לסייע לארגון על מנת להמשיך ולהבטיח את פעילותו החשובה. 

חשוב לציין כי ארגון כושרות, פועל בשיתוף פעולה עם הרבנות הראשית, ומסייע לה לחזק ולייעל את מערך הכשרות הממלכתי, מתוך מטרה למצויינות גם בתחום הכשרות. ראוי לציין גם את שיתוף הפעולה של הארגון יחד עם אתר כיפה, במהלכו משיבים רבני הארגון לשאלות הגולשים בנושאי כשרות, ומנגישים עבור ציבור רחב את ההלכות בנושא זה, הכל מאהבה לשם שמיים למען הוספת כשרות בעם ישראל בארץ ומחוצה לה.

גם הרב מנחם בורשטין, ראש מכון פועה, הצטרף היום לקריאה לתרומה לארגון ומסביר על חשיבות הארגון: "כושרות נכנס למקומות שאף אחד לא מכיר ויודע, למשל בירק ללא תועלים. כשאדם קונה בסופר ורואה שכתוב שרב מסויים מעניק כשרות לירק ללא תולעים, ומבחינתו זה כשר. והם, כושרות, עושים את העבודה ובודקים אם באמת אפשר לסמוך על ההכשר. 

"אני חושב שזה מפעל אדיר, שנותן תמיכה במיליון ואחת דברים. לכן אני קורא לציבור לתמוך בהם ולעזור להם כלכלית. הם עושים דברים שהם כבדי משקל בצורה יפה ומכובדת, אבל חותכת וברורה מבחינה הלכתית" אומר הרב בורשטין.

 

ע"פ פסיקת הרב לבנון ניתן לתרום ממעשר כספים. התרומות מוכרות לצורך החזרי מס (סעיף 46)

לתמיכה בארגון כושרות לחצו כאן