מנכ"ל גוגל במייל מיוחד: "אי אפשר לדמיין מה עובר על עובדינו בישראל"

סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל חברת האם של גוגל, שלח מייל מיוחד לכלל עובדי החברה בעקבות מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס על ישראל | החברה הודיעה כי היא מנטרת תכנים מטעם ארגוני טרור ברשת

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/10/23 12:04 כה בתשרי התשפד

מנכ"ל גוגל במייל מיוחד: "אי אפשר לדמיין מה עובר על עובדינו בישראל"
בניין גוגל בחיפה, צילום: shutterstock

מלחמת חרבות ברזל: מנכ"ל אלפבית, חברת האם של גוגל, סונדאר פיצ'אי, שלח מייל לכלל עובדי החברה והתייחס ללחימה המתנהלת בישראל ולמתקפת חמאס ביום שבת. פיצ'אי כתב כי הם מנסים לוודא שכל העובדים במקום בטוח.

"העדיפות הראשונה שלנו היא לוודא שכל גוגלר נמצא במקום בטוח"

"אני בטוח שכבר שמעתם על המתקפות הנוראיות על אזרחי ישראל והלחימה שבעקבותיה. לגוגל שני משרדים עם יותר מ-2,000 עובדים בישראל, ואי אפשר לדמיין מה עובר עליהם כרגע. העדיפות הראשונה שלנו היא לוודא שכל גוגלר נמצא במקום בטוח – כי מעבר לעובדים המקומיים שלנו, יש לנו כמה עובדים שטיילו בישראל", כתב פיצ'אי במייל שצוטט באתר "גיקטיים".

לגוגל יש בישראל שני מוקדים, בתל אביב ובחיפה, בהם מועסקים כ-2,000 עובדים ועובדות במרכז פיתוח וגם פעילות שיווק ומכירות. פיצ'אי כתב עוד כי צוותי הביטחון של החברה פועלים לאיתור כל עובדיה שנמצאים בשטח ישראל, ולהעביר להם מידע רלוונטי ממומחי האבטחה של החברה.

גוגל: זיהינו חשבונות פייק שמזוהים עם איראן

בנוסף, צטטה באתר "גיקטיים" תגובה רשמית שמסרה גוגל לאתר 9to5google, בו היא כותבת כי היא מגבירה מאמצים בסינון התכנים בפלטפורמות השונות שלה. "הצוותים שלנו עובדים על זה מסביב לשעון, ופועלים לאיתור ומחיקה של תכנים אלימים, שיח שנאה, תכנים מטעם ארגוני טרור וקמפיינים להפצת פייק ניוז", נכתב.

בנוסף, אנשי חטיבת הסייבר של גוגל משתפים בזמן אמת את הממצאים שלהם בנושא עם גורמים בתעשייה: "יחידת הסקיוריטי שלנו, מנדיאנט, זיהתה חשבונות מזויפים המקושרים לאיראן, ומקדמים תעמולה אנטי-ישראלית בכמה שירותים", נכתב בהודעת גוגל.