נגמר לכם כל הזמן המקום בפלאפון? יש פתרון פשוט

זה מגיע בדרך כלל אחרי שנה או שנתיים של שימוש, המקום הרב שהיה במכשיר בתחילת הדרך מתמלא והפלאפון מתחיל לשלוח אותות מצוקה. יש פתרון והוא יותר קל ממה שחשבתם | שלב אחרי שלב

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/09/23 21:15 כח באלול התשפג

נגמר לכם כל הזמן המקום בפלאפון? יש פתרון פשוט
נגמר המקום? יש פתרון קל, צילום: shutterstock

מי שמחזיק פלאפון במשך שנה או שנתיים ודאי יודע, יש את הרגע בו אתם מבינים שהמקום הרב שהיה במכשיר בתחילת הדרך והיה נראה שלא יתמלא לעולם, התמלא ועוד איך התמלא. לרוב במצבים כאלה הפלאפון מתחיל לשלוח אזהרות לגבי המקום ההולך ואוזל ובהמשך מוסיף גם כי קיים חשש שאפליקציות או תוכנות מסויימות יפסיקו לפעול.

הפתרון נמצא בוואטסאפ

אם אתם מבינים היטב במכשירים סלולאריים אז כנראה שתמצאו פתרון הולם למצב, אך למי שקצת יותר מאותגר טכנולוגית ולא מוצא פתרון זולת מחיקה סיזיפית של קבצים ותמונות, ישנו פתרון פשוט והוא נמצא בוואטסאפ של המכשיר.

וואטסאפ

וואטסאפ, פה הפתרון צילום: shutterstock

מסתבר שעם כל הפשטות שלה, וואטסאפ היא אחת האפליקציות שגוזלות לנו את רוב האכסון במכשיר וזה מובן, בכל זאת בכל יום היא מעבירה לפלאפון שלנו אינסוף תמונות וסרטונים, חלקם חסרי חשיבות לחלוטין. אז מה עושים?

שלב אחרי שלב

תחילה, צריך להיכנס להגדרות הוואטסאפ וללחוץ "אחסון ונתונים", לאחר מכן לוחצים על "ניהול אחסון" ואז מגיעים למקום בו מוחקים קבצים. בוואטסאפ עשו את זה די פשוט ופרשו בפנינו את כל הקבוצות ואנשי הקשר כאשר בראש הרשימה הקבוצה עם כמות האחסון הגדולה ביותר. בלחיצה על שם הקבוצה או איש הקשר, תוכלו לראות את כל קבצי המדיה ולמחוק אותם כאשר ישנה גם האפשרות למחוק את כל המדיה במכה אחת. הניקוי הפשוט הזה עשוי למחוק קבצים רבים ולפנות לכםאת המקום הנחשק שייתן לכם עוד כמה חודשים של שקט, עד למחיקה הבאה.

1.

שלב 1

שלב 1 צילום: צילום מסך

2.

שלב 2

שלב 2 צילום: צילום מסך

3.

שלב 3

שלב 3 צילום: צילום מסך