דרך נוספת להתחבר לוואטסאפ - כך זה יעבוד

בעדכון החדש של אפליקציית וואטסאפ לגרסאות הבטא, ניתן להזדהות גם באמצעות חשבון המייל האישי. השינוי הצפוי מצטרף לשינוי שערכה האפליקציה בתקופה האחרונה באופן שליחת הסרטונים והתמונות

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/09/23 22:48 יח באלול התשפג

דרך נוספת להתחבר לוואטסאפ - כך זה יעבוד
צילום: shutterstock

לאחר שאפשרה לאחרונה שליחת תמונות וסרטונים באיכות HD, בעדכון החדש למשתמשי הבטא, וואטסאפ מאפשרת למשתמשים להזדהות באמצעות כתובת המייל האישית שלהם, כך פורסם באתר "wabetainfo". בצילום מסך מגרסת הבטא של וואטסאפ שהוצג באתר, נראית הודעה של "אימות מייל" שנשלחה לכתובת מייל של משתמש. בהודעה הודגש כי כתובת המייל לא תיחשף בפני משתמשים אחרים.

החידוש האחרון של וואטסאפ: סרטונים באיכות גבוהה יותר

לאחרונה דווח כי וואטסאפ תחל לאפשר למשתמשים לשמר את איכות הסרטונים שצולמו ולשלוח אותם באיכות HD. זאת, לאחר שעד לאחרונה הסרטונים נדחסו לאיכות 480p, פעולה שמורידה באופן משמעותי את איכות הסרטונים ופוגעת בחווית הצפייה. במסגרת העדכון החדש, בחלק העליון של המסך מופיע כפתור HD, שמאפשר שיתוף סרטונים באיכות המשופרת.

מארק צוקרברג

מארק צוקרברג, צילום: shutterstock

צוקרברג: נאפשר שיתוף מסך בשיחות וידיאו

בחודש שעבר הודיע יו"ר חברת מטא השולטת בין היתר על וואטסאפ, מארק צוקרברג, כי האפליקציה תחל לאפשר שיתוף מסך במהלך שיחות וידאו עם אנשים. "אנחנו מעלים את האפשרות לשתף את המסך השלם במהלך שיחות הווידאו בוואטסאפ" כתב בחשבון הפייסבוק שלו. יחד עם זאת, האפשרות לשיתוף הווידאו בוואטסאפ תהיה רק בטלפונים ולא בוואטסאפ ווב שם אין כלל אפשרות לשיחות וידאו.