וואטסאפ תאפשר שליחת סרטונים באיכות גבוהה יותר - כך זה יעבוד

בעדכון האחרון של וואטסאפ יתאפשר מעתה שליחת סרטונים באיכות גבוהה, מהלך שישווה את האפליקציה למתחרות אשר מאפשרות כבר כיום שליחת סרטונים באיכות HD

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/08/23 13:29 יא באלול התשפג

וואטסאפ תאפשר שליחת סרטונים באיכות גבוהה יותר - כך זה יעבוד
וואטסאפ, צילום: shutterstock

לאחר שאפשרה לאחרונה שליחת תמונות באיכות HD, בעדכון החדש שמופץ בימים אלו למשתמשי ה-IOS והאנדרואיד, וואטסאפ תאפשר למשתמשים לשמר את איכות הסרטונים שצולמו ולשלוח אותם באיכות HD. כיום, וואטסאפ דוחסת את הסרטונים לאיכות 480p, פעולה שמורידה באופן משמעותי את איכות הסרטונים ופוגעת בחווית הצפייה.

כך תשתפו סרטונים באיכות גבוהה

במסגרת העדכון החדש, בחלק העליון של המסך יופיע כפתור HD, שיאפשר שיתוף סרטונים באיכות המשופרת. מקבל הסרטון, יוכל לזהות סרטונים שנשלחו באיכות HD, באמצעות תג קטן שיופיע על הסרטון ולהחליט אם להוריד את הסרטון בהתאם לשטח האחסון הזמין לו והעדפותיו האישיות.

מארק צוקרברג.

מארק צוקרברג. , צילום: shutterstock

בתחילת החודש הודיע יו"ר חברת מטא השולטת בין היתר על וואטסאפ, מארק צוקרברג, כי האפליקציה תחל לאפשר שיתוף מסך במהלך שיחות וידאו עם אנשים. "אנחנו מעלים את האפשרות לשתף את המסך השלם במהלך שיחות הווידאו בוואטסאפ" כתב בחשבון הפייסבוק שלו. יחד עם זאת, האפשרות לשיתוף הווידאו בוואטסאפ תהיה רק בטלפונים ולא בוואטסאפ ווב שם אין כלל אפשרות לשיחות וידאו.