ינצחו את זום? מעכשיו בוואטסאפ - שיתוף מסך בשיחת וידאו

מארק צוקרברג הודיע על המהלך בחשבון הפייסבוק שלו ונכנס ראש בראש מול תוכנת שיחות הודיאו הפופולארית. החידוש יאפשר לשתף את המסך במהלך שיחות וידאו עם אנשים | למרות זאת: יש חיסרון משמעותי

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/08/23 23:14 כא באב התשפג

ינצחו את זום? מעכשיו בוואטסאפ - שיתוף מסך בשיחת וידאו
וואטסאפ, צילום: shutterstock

מאז הקורונה, התקבעה תוכנת זום כתוכנה הפופולרית ביותר למפגשי וידאו ושיחות קבוצתיות. התוכנה איפשרה לצרכנים אפשרויות רבות וביניהם גם האפשרות הפופולרית של שיתוף המסך עם בני השיח, דבר שעזר למורים, תלמידים וגם לסתם אנשים שניסו לעזור זה לזה.

אך עתה, מתחרה חדשה נכנסת לנישה. מארק צוקרברג, יו"ר חברת מטא השולטת בין היתר על פייסבוק, אינסטגרם וואטסאפ שיתף בחשבונו האישי כי מעתה, נוכל לשתף את המסך שלנו גם בשיחות הווידאו של וואטסאפ.

הפוסט של צוקרברג והחיסרון המשמעותי

"אנחנו מעלים את האפשרות לשתף את המסך שלם במהלך שיחות הווידאו בוואטסאפ" כתב בחשבון הפייסבוק שלו. המגיבים בעמוד שלו התלהבו מהאפשרות ואחת כתבה: "מדהים" ואחר הוסיף: "רעיון אידיאלי".

חוזרים למידה מרחוק

שיתוף שיחה, עכשיו גם בוואטסאפ. צילום: shutterstock

יחד עם זאת, עדיין לא מדובר שהשוואת האפשרויות של זום. האפשרות לשיתוף הווידאו בוואטסאפ יהיו אפשריות בתחילה רק בטלפונים ולא בוואטסאפ ווב שם אין כלל אפשרות לשיחות וידאו, מה שכנראה עדיין לא יגרום למשתמשים לעבור לאפליקציה במטרות של ישיבות צוות או של לימודים.