סוף לסרבול: כך תשלחו הודעה בוואטסאפ למי שלא באנשי הקשר שלכם

חברת וואטסאפ מרבה להוסיף עדכונים ושיפורים לישומון שיש כמעט לכל אדם בישראל. עדכון חדש ששוחרר לאחרונה מאפשר למשתמשים לפתוח צ'אטים חדשים - אם מספרי טלפון שלא שמורים באנשי הקשר שלהם | כך תעשו זאת

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/23 11:42 א באב התשפג

סוף לסרבול: כך תשלחו הודעה בוואטסאפ למי שלא באנשי הקשר שלכם
צילום: shutterstock

אפליקציית המסרים וואטסאפ ממשיכה לשחרר עדכונים חדשים. לצד עדכונים משמעותיים, לפעמים העדכונים הקטנים והנקודתיים הם אלו שמשפרים באמת את חוויית השימוש באפליקציה. כך למשל, העדכון האחרון ששחררה החברה פותר בעיה שרבים נתקלים בה בשימוש בוואטסאפ.

לרוב משתמשי היישומון, יצא להוסיף לטלפון הנייד אנשי קשר לא רצויים, רק כדי שיתאפשר לשלוח להם הודעת בוואטסאפ. זאת כיוון שעד כה, לא ניתן היה לשלוח הודעות למספרי טלפון בלבד אלא אך ורק לאנשי קשר, לכן, במטרה לפתוח צ'אט חדש אם אדם שאינו שמור בפלאפון, היה צריך להעתיק את המספר החדש, להוסיף לפלאפון - ואז לחזור ולחפש אותו באפליקציה. ללא ספק תהליך מסורבל ומיותר. 

כך זה נראה באייפון

כך זה נראה באייפון צילום: ללא

צ'אט חדש - אם מספר שלא שמור באנשי הקשר

בתוך כך, בשבועות האחרונים, ואטסאפ שחררה תכונה חדשה המאפשרת למשתמשים ליזום צ'אטים עם אנשים לא ידועים - פשוט על ידי חיפוש מספרי הטלפון שלהם. כאמור, עם תכונה זו, וואטסאפ מקלה על משתמשים להתחיל שיחות מבלי לשמור אנשי קשר שלהם, והיא זמינה לאחר התקנת הגרסאות העדכניות ביותר של האפליקציה  עבור iOS ואנדרואיד, כך נחשף באתר wabetainfo.

כך זה נראה באנדרואיד

כך זה נראה באנדרואיד צילום: ללא

כך תעשו זאת שלב אחרי שלב 

  • פתחו את חלונית אנשי הקשר בוואטאפ
  • אנדרואיד: הקלידו בשורת החיפוש את מספר הטלפון הרצוי.
    אייפון: הקישו על הלחצן "התחל צ'אט חדש" ברשימת הצ'אט
  • הזינו את מספר הטלפון הלא ידוע בסרגל החיפוש. במקרה שאיש הקשר משתמש גם הוא בוואטסאפ, תוכל לפתוח איתו את הצ'אט.