מצמצמת פערים: המהלך הבא של ספוטיפיי ישפיע גם עליכם

נהנתם עד עכשיו מהמנוי לספוטיפיי? בקרוב ההאזנה ללא הגבלה וללא פרסומות - תעלה לכם יותר. שירות הזרמת המוזיקה מצטרף למתחרים וצפוי להתחיל להעלות מחירים בארה"ב כבר בשבוע הבא

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/07/23 20:22 ה באב התשפג

מצמצמת פערים: המהלך הבא של ספוטיפיי ישפיע גם עליכם
ספוטיפיי, צילום: shutterstock

אפליקציית השמעות הסטרימינג השוודית, "ספוטיפיי" הושקה לפני 14 שנים והובילה מהפך בעולם המוזיקה. מתקליטים ואלבומים - עבר הציבור להאזנה דרך שירות הזרמת המוזיקה, עם אפשרות לשימוש חינמי המלווה בפרסומות או מנוי במחיר לא יקר, שלא השתנה מיום השקת היישום.

https://www.kipa.co.il/%D7%A9%D7%90%D7%9C-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%A8%D7%91/1154569-1/

על פי דיווח חדש, ספוטיפיי עתידה, החל מהשבוע הבא, להעלות את מחיר מנוי הפרימיום שלה המאפשר האזנה למוזיקה ללא פרסומות, כך נחשף ב- "וול סטריט ג'ורנל". המהלך יחל בארצות הברית, שם מחיר המנוי שעומד 9.99 דולרים לחודש יעלה בדולר אחד - עלייה של 10%. יש לציין כי ההחלטה החדשה צפויה להתרחב גם אל מחוץ לארצות הברית, ובסופו של דבר להשפיע גם על המשתמש הישראלי.

נטפליקס

נטפליקס העלתה גם מחירים |  צילום: shutterstock

אחרי אמזון, דיסני, נטפליקס ואפל 

ההחלטה של ספוטיפיי מגיעה אחרי שגם שירות הסטרימינג "אמזון מיוזיק" החליט בינואר להגדיל את ה- "מנוי ללא הגבלה" לסכום זהה. גל עליית מחירי שירותי הטרימינג נמשך גם עם דיסני, נטפליקס, אפל טיוי פלוס ואמזון פריים, וכאמור - ספוטיפיי לא רוצה להשאר מאחור.

למרות כמות המשתמשים העצומה של ספוטיפיי ועל אף היותה שירות הסטרימינג המוזיקלי הגדול בעולם, הרווחיות שלה מוטלת בספק. למרות זאת, לאורך שנים סרבה להעלות מחירים ונשארה על סכום קבוע לכל מנוי. כעת גם היא מדביקה את הקצב