כבר לא צריך את גוגל: הפיצ'ר החדש של וואטסאפ יעשה לכם חיים קלים

האפליקציה הפופולארית תשיק בקרוב עדכון חדש שיאפשר להעביר את היסטוריית הצ'אטים בין מכשירים מבלי להשתמש בשירותי הענן או גוגל דרייב

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/07/23 16:10 יג בתמוז התשפג

כבר לא צריך את גוגל: הפיצ'ר החדש  של וואטסאפ יעשה לכם חיים קלים
צילום: shutterstock

אפליקציית המסרים ואטסאפ מתעדכנת מחודש לחודש. היום (א') הציגה רשמית פיצ'ר חדש שללא ספק ישפיע על חוויית המשתמשים. תכונה חדשה באפליקציה תאפשר העברת היסטוריית ההודעות שלהם ממכשיר למכשיר באמצעות סריקת קוד OR פשוט, במקום לגבות את כל ההודעות בענן או בגוגל. 

בכך תחסוך וואטסאפ תהליך ארוך ומסורבל של גיבוי ההודעות, שלא פעם מסתבך בדרך. הפיצ'ר החדש יאפשר את העברת היסטוריית ההודעות רק בין מכשירים עם מערכת הפעלה זהה בלבד, וכאמור לא יתבסס על אחסון המידע בענן. הפיצ'ר אומנם לא זמין עדיין בכל המכשירים אבל הצפי הוא שבשבועות הקרובים יגיע לכלל המשתמשים באפליקציה. 

 להתכתב - מבלי לחשוף את מספרי הטלפון 

עדכון נוסף שנחשף לאחרונה באפליקציה ועדיין נמצא בשלבי פיתוח, יאפשר הגדרת שם משתמש בחשבון- תחת האפשרות, "WhatsApp username". בכך למעשה יוכלו המשתמשים להתכתב מבלי לחשוף את מספרי הטלפון זה של זה, ולשמור על התקשורת בתוך מסגרת האפליקציה בלבד, זאת בניגוד למצב כיום, שכאשר רוצים לשוחח עם אדם אחר באפליקציה חייבים את מספר הטלפון האישי שלו. בכך, למעשה, וואטסאפ תדמה יותר ליריבתה "טלגרם" בה חיפוש החברים הוא לפי שם המשתמש ולא לפי מספר הטלפון.