האושייה הפופולרית על הרשת החברתית החדשה: "קהל שלא התחבר לטוויטר"

ברקע עליית הרשת החברתית ת'רדס וטירוף הנרשמים, אושיית הרשת הפופולרי יבגני זרובינסקי לא חושב שהמאבק האמיתי הוא מול טוויטר ומסביר: "בטוויטר המשתמשים הבולטים הם עמית סגל, בן כספית וינון מגל, בטרדס מי ששולט בפיד הם דנית גרינברג וסטטיק"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 09/07/23 14:16 כ בתמוז התשפג

האושייה הפופולרית על הרשת החברתית החדשה: "קהל שלא התחבר לטוויטר"
יבגני זרובינסקי, לא צופה פגיעה בטוויטר, צילום: באדיבות המצולם

מאז סוף השבוע, כאשר נפתחה אפליקציית "ת'רדס" של פייסבוק ברשת עדיין מנסים להבין את המשמעות של היישומון החדש. מאז נפתחה, שברה הרשת שיאים עם עשרות מיליוני משתמשים שהצטרפו תוך שעות. למרות זאת, עדיין לא ברור מה קהל היעד של האפליקציה, מה החידוש הגדול ואיך האפליקציה תשפיע על המתחרה הישירה - טוויטר. בריאיון ל"חדשות כיפה" מסביר יבגני זרובינסקי, מאושיות הרשת הפופולריות בישראל, כי הרשת רחוקה מלהתחרות בטוויטר וכי "כמו שזה נראה כרגע ואפשר לקרוא לזה 'פיצ'ר' לאינסטגרם".

"בכל פעם שאמא שלי חושבת שהשנה אתחתן, נפתחת רשת חברתית חדשה"

זרובינסקי, כמו משפיעני רשת פופולאריים אחרים, פתח חשבון באפליקציה החדשה ואומר: "אני מתחבר לרוב הרשתות, בכל פעם שאמא שלי חושבת שהשנה אתחתן, נפתחת רשת חברתית חדשה, בעיה". לדבריו, החידוש הגדול באפליקציה קשור להיותה יישומון אחות של אינסטגרם: "למי שיש הרבה עוקבים באינסטגרם, יהיה לו קל יותר לצבור עוקבים גם בת'רדס אך למי שמגיע מהטוויטר, גם אם עוקבים אחריו מאות אלפים בטוויטר, יהיה לו קשה לצבור את מספר העוקבים הזה בת'רדס".

טרדס, עשרות מיליוני משתמשים

טרדס, עשרות מיליוני משתמשים צילום: צילום מסך

"כדי להשתלב בת'רדס צריך לעשות בינג' של האח הגדול"

כאמור, היריבה העיקרית של  ת'רדס היא טוויטר כשברקע גם איום בתביעה מצידו של בעלי החברה אילון מאסק. אך זרובינסקי אומר כי ישנם שינויים משמעותיים בין האפליקציות ובין קהלי היעד שלהם: "אם בטוויטר מדברים בעיקר על אקטואליה, פוליטיקה והרפורמה המשפטית, אז כדי להשתלב בת'רדס צריך לעשות בינג' של 3 העונות האחרונות של האח הגדול. בטוויטר המשתמשים הבולטים הם עמית סגל, בן כספית וינון מגל, בטרדס מי ששולט בפיד הם דנית גרינברג וסטטיק".

יבגני זרובינסקי, לא צופה פגיעה בטוויטר

יבגני זרובינסקי, לא צופה פגיעה בטוויטר צילום: באדיבות המצולם

מטא הצליחה בעיקר למשוך קהל שמעולם לא היה לו טוויטר

האם טוויטר באמת תיפגע מהאפליקציה החדשה? זרובינסקי חושב שלא ואומר "אני לא חושב שבשלב זה טוויטר תיפגע משמעותית, כרגע נושאי השיחה בשתי הרשתות שונים ומטא הצליחה בעיקר למשוך קהל שמעולם לא היה לו טוויטר או לא התחבר לטוויטר להשתמש בטוויטר החלופי שלה".