לאחר הטעות המביכה - בפייסבוק מתנצלים: ביטלנו את בקשות החברות

טעות של הרשת החברתית, גרמה לכך שבקשות חברות נשלחו לכל אדם שביקרתם בעמוד הבית שלו, עתה הרשת תיקנה את התקלה ומתנצלת: "גרמה לבקשת חברות להישלח בטעות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/23 16:39 ג בסיון התשפג

לאחר הטעות המביכה - בפייסבוק מתנצלים: ביטלנו את בקשות החברות
פייסבוק, צילום: shutterstock

טעות מביכה והתנצלות: גולשים בפייסבוק גילו לאחרונה כי בקשות חברות מצידם, נשלחו לאנשים רבים מבלי ששלחו את הבקשה או רצו בה. לאחר בירור, עלה כי תקלה ברשת החברתית גרמה לכך, שביקור בעמוד של אדם מסויים בגלישה דרך הטלפון הנייד, שלחה באופן אוטומטי בקשת חברות לאותו אדם. לאחר מספר ימים בהם התקלה הייתה באוויר, היום (ג') הודיעו בפייסבוק כי תיקנו את הטעות והתנצלו.

"לאחרונה תיקנו בעיה שגרמה לכמה בקשות חברות להישלח"

בהודעה שנשלחה לגולשים נכתב: "לאחרונה תיקנו בעיה שגרמה לכמה בקשות חברות להישלח בטעות. אנחנו מתנצלים על כך וביטלנו כל בקשה שנשלחה עקב השגיאה הזו" נכתב בהודעה ששלחה החברה לגולשים. עוד נכתב: "אפשר לעבור ליומן הפעילות כדי לצפות בבקשות החברות ששלחת או קיבלת.

פייסבוק, נשלחו בקשות חברות בטעות

פייסבוק, נשלחו בקשות חברות בטעות צילום: צילום מסך

נכנסת לתחרות מול אפל וגוגל: זה הפיצ'ר החדש של וואטסאפ

נזכיר כי בחודש שעבר, חבר, חברת מטא הצטרפה לתחרות של אפליקציות התשלומים הנשלטת בעולם על ידי גוגל ואפל וחשפה כי מעתה משתמשים בברזיל יוכלו לשלם ישירות לעסקים דרכה. כמו כן, בחברה עובדים על פיצ'ר חדש בו יוכלו המשמשים לשלוח הודעות ווידאו קצרות בשיחה. הפיצ'ר, אשר כבר דווח בעבר כי נמצא בפיתוח למערכת ההפעלה של אייפון, נמצא כעת בפיתוח גם למערכת האנדרואיד.