בפעם השנייה בשבוע: בית הדין שוב ביטל את השביתה בתיכונים

ממשרד החינוך הודיע היום כי לאור הודעת ארגון המורים על השבתת הלימודים בכיתות י' וי"א מחר, המשרד פנה לבית המשפט לשם הוצאת צווי מניעה. בית הדין קיבל את צו המניעה והלימודים יתקיימו כסדרם

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/05/23 15:53 י באייר התשפג

בפעם השנייה בשבוע: בית הדין שוב ביטל את השביתה בתיכונים
רן ארז | , צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

ממשרד החינוך הודיע היום (ב') כי לאור הודעת ארגון המורים על השבתת הלימודים בכיתות י' וי"א שתוכננה מחר, המשרד פנה לבית המשפט לשם הוצאת צווי מניעה. בתוך כך, בית הדין קיבל את צו המניעה ומחר יתקיימו הלימודים כסדרם.

עוד ציינו כי המשרד תומך בצורך להעלאת שכר המורים ואף עושה כל שביכולתו לקידום המשא ומתן, אך עם זאת הוא מחויב ופועל לשמירת זכויות התלמידים בכלל ובאשר להליך בחינות הבגרות בפרט.

משרד החינוך

משרד החינוך צילום: Yonatan Sindel/Flash90

רן ארז לא מוותר: "המאבק יימשך והוא לא תם"

נזכיר כי ביום שישי האחרון, ארגון המורים הודיע על שביתת אזהרה בכיתות י' ו- יא'. בתגובה, בית הדין הארצי לעבודה הוציא במוצאי שבת צווי מניעה לשביתה שתוכננה להתקיים מחר. השופטת טענה בין היתר כי המהלך של ארגון המורים והעומד בראשו רן ארז, נעשה בחופזה וכי ההודעה על השביתה לא נעשתה מול השלטון המקומי, המעסיק של המורים, אלא מול התקשורת בלבד. בתוך כך ארז התייחס לדברים בראיון שנערך עמו אתמול בגלי צה"ל. 

חשש לשביתה

חשש לשביתה צילום: Nati Shohat / Flash 90.

"המאבק יימשך והוא לא תם", אמר בריאיון שנערך עמו בגלי צה"ל. "לצערי הרב משרד האוצר ובמיוחד משרד החינוך לא עושים שום מאמץ כדי לסיים את הסכסוך - אנחנו רוצים הסכם קיבוצי שבו שיפור שכר המורים", הסביר ארז.