שלחתם הקלטה ואתם חוששים שתעבור הלאה? זה הפתרון של וואטסאפ

האפליקציה הפופולרית עובדת על מספר עדכונים חדשים שיקלו על המשתמשים ושידרגו את החוויה, ובניהם שליחת הודעה קולית לשמיעה חד פעמית, הגבלת הצבעות בסקר ועריכת הודעה לאחר שנשלחה

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/03/23 16:59 ה בניסן התשפג

שלחתם הקלטה ואתם חוששים שתעבור הלאה? זה הפתרון של וואטסאפ
וואטסאפ, צילום: shutterstock

חברת וואטסאפ משתדלת לשכלל עצמה עם שינויים ועדכונים שיקלו על המשתמשים וישדרגו את חווית הגלישה. לא מזמן היא הוסיפה אפשרות לערוך סקר בקבוצות או בשיחות פרטיות, פיצ'ר שהפך לפופולרי במיוחד. עכשיו וואטסאפ משדרגת גם את האפשרות הזו, ומציעה אפשרות לערוך סקר עם הגבלה לתשובה אחת בלבד. כך שאם אתם מנסים לערוך הצבעה בקבוצת חברים, שתכריע לאן יוצאים הערב, אף אחד לא יוכל להטריל אתכם ולהצביע לכל האפשרויות בסקר. 

הודעות קוליות שניתנות להשמעה פעם אחת בלבד

שינוי נוסף שמציעה האפליקציה מתווסף לאפשרות לשליחת תמונות חד פעמיות, פיצ'ר שהתחיל בסנאפצ'אט ובאינסטגרם והגיע גם לוואטסאפ. כעת האפליקציה עובדת על פיצ'ר שיאפשר לשלוח הודעות קוליות שניתנות להשמעה פעם אחת בלבד. כך, גם אם תשלחו הודעה פרטית ומסווגת, שומע ההקלטה לא יוכל להעביר אותה או לשמוע בשנית. תכונה זו נמצאת בפיתוח והיא תשוחרר במועד מאוחר יותר.

עדכון נוסף שוואטסאפ מבטיחה, שנמצא גם הוא בפיתוח וטרם הגיע לאפליקציות, הוא אפשרות לערוך הודעות לאחר שנשלחו. על פי עדכון זה, משתמש יוכל לערוך את ההודעה שלו וההודעה הערוכה תופיע בפני כל המשתמשים עם הגרסה המעודכנת. עם זאת, משתמשי הצ'אט בו ההודעה נערכה יקבלו דיווח על כך שההודעה המסוימת נערכה וזו הגרסה החדשה שלה.