סיעור מוחות עם בוט ומאמר מוכן בהקלדת כותרת: הבינה המלאכותית מגיעה לגוגל

חברת גוגל הכריזה על שורת פיצ'רים חדשים המבוססים על בינה מלאכותית (AI) בסגנון ChatGPT ליישומים השונים שלה, ביניהם גוגל דוקס, ג'ימייל, סליידס, שיטס ומיט

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/03/23 17:04 כב באדר התשפג

סיעור מוחות עם בוט ומאמר מוכן בהקלדת כותרת: הבינה המלאכותית מגיעה לגוגל
גוגל , צילום: shutterstock

חברת גוגל הכריזה אמש (ג')  על שורת פיצ'רים חדשים המבוססים על בינה מלאכותית (AI) בסגנון ChatGPT ליישומים השונים שלה, ביניהם גוגל דוקס, ג'ימייל, סליידס, שיטס ומיט. בין הפיצ'רים שצפויים להיות זמינים לציבור הרחב: קבלת טיוטה על נושא עליו תרצו לכתוב באמצעות הקלדת כותרת, יצירת מדיה מכל הסוגים באמצעות בינה מלאכותית וסיעור מוחות עם הבוט בזמן הכתיבה.

סרטון ההסברה של גוגל:

"בעזרת הבינה המלאכותית שלכם, תוכלו להמשיך לחדד ולערוך את המסמך וגם לקבל הצעות נוספות לפי הצורך"

סגנית נשיא גוגל, יוהנה ווליך רייט, הסבירה את הסיבה להחלטה. "קשה להתמודד עם דפים ריקים. זאת הסיבה שאנחנו מטמיעים בינה מלאכותית גנרטיבית ב-Docs וב-Gmail כדי לעזור לאנשים להתחיל לכתוב. בין אם אתה איש משאבי אנוש עסוק שצריך ליצור תיאורי תפקיד מותאמים אישית או שאתם הורים שמנסחים את ההזמנה למסיבת יום ההולדת של הילד בקונספט של פיראטים, Workspace (ה-"אופיס" של גוגל) חוסך את הזמן והמאמץ של כתיבת הגרסה הראשונה. כל שעליכם לעשות הוא להקליד נושא שאתם רוצה לכתוב עליו, ותיווצר עבורכם טיוטה באופן מיידי. יחד עם סייען הבינה המלאכותית שלכם, תוכלו להמשיך לחדד ולערוך את המסמך וגם לקבל הצעות נוספות לפי הצורך".

מה חיפשנו השנה בגוגל?

 צילום: shutterstock

עוד הוסיפה ואמרה כי השירותים יושקו בהדרגה. "יכולות מבוססות בינה מלאכותית משתפרות באמצעות משוב אנושי. אנחנו נשיק את החוויות החדשות הללו החודש באמצעות תוכנית הבודקים המהימנים שלנו, באנגלית, בארצות הברית. משם, נחזור ונחדד את החוויות לפני שנהפוך אותן לזמינות בצורה רחבה יותר לצרכנים, עסקים קטנים, ארגונים ומוסדות חינוך במדינות ושפות נוספות".