סרטוני ווידאו מהודעות טקסט: גרסה חדשה של chatGPT תצא בקרוב

בכנס מייקרוסופט בגרמניה נחשף כי ככל הנראה בשבוע הבא תעודכן גרסת תכנת הבינה המלאכותית ChatGPT, ובעתיד צפויים להיות שדרוגים משמעותיים

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/03/23 12:11 כ באדר התשפג

סרטוני ווידאו מהודעות טקסט: גרסה חדשה של chatGPT תצא בקרוב
בינה מלאכותית, צילום: shutterstock

בשבוע הבא חברת מייקרוסופט ככל הנראה  תשיק עידכון נוסף לתוכנת הבינה המלאכותית שלה - chatGPT שפותחה על ידי חברת openAI. במהלך כנס של מייקרוסופט גרמניה, נחשף כי הבינה המלאכותית  שכוללת צ'אטבוט ויצירת תמונות על פי טקסט, תוסיף עדכון משמעותי לשירותיה - ותוכל ליצור סרטוני ווידאו מהודעות טקסט פשוטות. כך פורסם באתר hise הגרמני. 

העדכון הצפוי נחשף על ידי אנדראס בראון, סמנכ"ל טכנולוגיה במיקרוסופט גרמניה, במהלך כנס בגרמניה. בראון אמר כי "בשבוע הבא, יהיו לנו דגמים מולטי-מודאליים שיציעו אפשרויות שונות לחלוטין - למשל סרטונים". 

בינה מלאכותית

בינה מלאכותית צילום: shutterstock

מודל שיוכל לתרגם טקסט למוזיקה ווידאו

קלמנס סיבר, מומחה בכיר בינה מלאכותית, והולגר קן, טכנולוג ראשי במייקרוסופט, חשפו שימושים מעשיים חדשים בבינה מלאכותית שהצוותים שלהם עובדים עליהם כעת. קן הסביר כי כעת הם מפתחים מודל שיוכל לתרגם טקסט לא רק בהתאם לתמונות, אלא גם למוזיקה ווידאו. מלבד זאת, נוסף לשימושים האפשריים כיום, ניתן יהיה להקליט שיחות טלפון ולהפוך את השיחה לטקסט. כך למשל סוכני מוקד טלפוני לא יצטרכו עוד לסכם ולהקליד ידנית את התוכן.