טוויטר משנה את מדיניות הפרטיות - זה מה שעליכם לעשות

הרשת החברתית הודיעה כי החל מה-20 במרץ, מדיניות האבטחה של הרשת משתנה ורק מי שמנוי למנוי הפרימיום יוכל לאמת את החשבון באמצעות SMS. באיגוד האינטרנט הישראלי מסבירים איך אפשר לאבטח את החשבון

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/03/23 13:49 יג באדר התשפג

טוויטר משנה את מדיניות הפרטיות - זה מה שעליכם לעשות
צילום: pixabay

שינויים בטוויטר: חברת טוויטר הודיעה כי החל מה-20 במרץ 2023, משתמשים שלא נרשמו לשירות הפרימיום Twitter Blue לא יוכלו יותר להפעיל אימות דו-שלבי באמצעות הודעת SMS. עד עתה, גולש שביקש לשנות סיסמא או להיכנס לחשבון שלו ממכשיר חדש, היה מקבל מהאפליקציה קוד אימות בהודעת סמס. מה-20 במרץ, אפשרות זו לא תהיה קיימת יותר ומי שרוצה להגן על החשבון שלו צריך להגדיר כעת שימוש באפליקצית אימות חיצונית למטרה זאת.

"הבעיה היא שמעט משתמשים מודעים לאפשרויות האלה ורובם גם לא אוהבים להתעסק עם הצדדים הטכניים של הגדרת אימות דו-שלבי מסביר עידן רינג, סמנכ"ל קהילה וחברה באיגוד האינטרנט הישראלי. "למרות זאת, המודעות חשובה כי מדובר בפרטיות ובבטיחות של כל אחת ואחד מהמשתמשים" הוא אומר.

רבני הטוויטר

טוויטר, שינוי במדיוניות האבטחה צילום: shutterstock

אפליקציות האימות - הן חינמיות ומספקות שכבת הגנה

באיגוד האינטרנט הישראלי מפרסמים מדריך מקיף ובו ממליצים לגולשים להשתמש באפליקציות חיצוניות של גוגל ומייקרוסופט אשר יהוו אימות דו שלבי ושבכוחן להחליף את הודעת ה SMS. באיגוד מציינים כי על אף מספר חסרונות שיש לאותן אפליקציות - הן חינמיות ומספקות שכבת הגנה נוספת ולכן מומלץ להשתמש בהן.

למדריך המלא שמפרסם איגוד האינטרנט הישראלי - לחצו כאן