טוויטר בשינוי דרמטי שיעלה לכם כסף

הרשת החברתית הודיעה כי היא מאריכה את מגבלת התווים מ-280, שהיו עד היום, ל-4,000 תווים | השינוי יהיה זמין למנויי "טוייטר בלו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/02/23 12:35 יח בשבט התשפג

טוויטר בשינוי דרמטי שיעלה לכם כסף
אילון מאסק, טוויטר, צילום: shutterstock

הרשת החברתית, טוויטר, הודיעה אמש (ד') כי היא מאריכה את מגבלת התווים מ-280, שהיו עד היום, ל-4,000 תווים. "לפעמים צריך עוד מילים. ציוצים ארוכים יותר מופעלים כעת", כך הודיעו ברשת החברתית. יש לציין כי הציוצים הארוכים יהיו זמינים רק למנויי "טוויטר בלו" (TwitterBlue), המשלמים 8 דולר מדי חודש. 

טוויטר בוחנת אפשרות חדשה שתעלה לכם לא מעט כסף

נזכיר כי בחודש אוקטובר האחרון, אילון מאסק, המנכ"ל החדש של טוויטר, שקל על מודל אימות שונה של המשתמשים באתר, ובין היתר בחן יחד עם עובדים תשלום חודשי על וי כחול. בנוסף מנסה מאסק לצמצם את ההכנסות מפרסומות.

אילון מאסק

אילון מאסק צילום: shutterstock

בתוך כך, משתמשים בטוויטר הגיבו לאפשרות הזו כשרבים מהם מתנגדים לרצונו של מאסק לגבות תשלום חודשי. "אני לא אשלם עבור וי כחול, ואפילו לא אשלם עבור חבילה בסיסית של טוויטר. כולנו משתמשים באפליקציה הזו ובכל מה שאנחנו עושים כאן, אנחנו המוצר שטוויטר מוכרת. אני לא אשלם לך כדי לעבוד בשבילך, אילון" כתבה אחת הגולשות כשעוד רבים אחרים אומרים דברים דומים.

מאסק רוצה לשנות את מודל ההכנסות של טוויטר

למה מאסק רוצה לשנות את המדיניות? יש שתי תשובות אפשריות. מאסק רוצה קודם כל לשנות את מודל ההכנסות של טוויטר שמורכב היום בעיקר מפרסומות ולהמעיט מההכנסות מפרסום. מאסק מעוניין גם לייצר רשת חברתית שוויונית יותר ובעבר הטיח ביקורת על אופן קבלת הוי הכחול ברשת. במידה והמהלך אכן ייצא לפועל, תהיה טוויטר הרשת החברתית הגדולה הראשונה בארצות הברית שגובה תשלום חודשי מהמשתמשים.