סוף סוף: וואטסאפ בעדכון שכולנו חיכינו לו

חברת מטא ממשיכה לשדרג את וואטסאפ, אפליקציית המסרים הפופולרית: בעדכון שעוד לא ברור מתי יפתח לציבור מופיע כפתור Link a device שיאפשר לחשבון להתחבר גם לטאבלט מבוסס אנדרואיד

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/11/22 13:39 יט בחשון התשפג

סוף סוף: וואטסאפ בעדכון שכולנו חיכינו לו
צילום: shutterstock

בצל גל הפיטורין בחברת 'מטא', אפליקציית וואטסאפ ממשיכה להתחדש. וואטסאפ, אפליקציית העברת ההודעות הפופולרית בישראל, זוכה מדי כמה שבועות לעדכון חדש שמשדרג את חוויית המשתמשים ומקל על החיים שלהם.

גם בטאבלטים

אחרי שהציגו לפני כמה שנים את WhatsApp Web, נראה כי בחברה מתקרבים לשדרוג משמעותי נוסף ובו יוכלו המשתמשים לפתוח את חשבון הוואטסאפ שלהם גם בטאבלטים. על פי האתר WABetainfo עדיין לא ברור מתי השדרוג ישוחרר לכלל המשתמשים.

כך יראה העדכון החדש:

צילום: WABetainfo

על פי הדיווח באתר, וואטסאפ תאפשר לקשר מכשירי טאבלט לחשבון הוואטסאפ של המשתמש בדומה למה שקורה בגרסת הווב של האפליקציה. בצילום המסך נראת האופציה Link a device, שתאפשר לחשבון המשתמש בוואטסאפ להתחבר דרך ההגדרות עם סריקת קוד QR אותו מפיקה האפליקציה.

האפשרות לבטל את הכפתור 'מחק אצלי'

לאחרונה עדכון אחר בוואטסאפ שם סוף לבעיה מוכרת שרבים נתקלים בה: כאשר אנו שולחים הודעה בטעות. ורוצים למחוק את אותה הודעה, מופיעה האפשרות 'מחק אצלי', רבים לוחצים על מקש זה בטעות וכך ההודעה שנשלחה בטעות ממשיכה להופיע אצל האדם אליו נשלחה ההודעה בעוד אצלינו ההודעה נמחקה. בעדכון החדש תהיה אפשרות לבטל את הבחירה באפשרות 'למחוק אצלי' בשניות הראשונות לאחר המחיקה.