כשבנט נאלץ לשלוח וואטסאפ בשבת | 'צוות בנט' בסרטון פרידה שחושף סודות מהלשכה

האנשים שהיו הכי קרובים לראש הממשלה לשעבר במהלך הקריירה הפוליטית שלו חושפים מעט מאחורי הקלעים בסרטון פרידה מרגש | סגן השר מתן כהנא חושף מה קרה כשבנט התכסה בכבשה מתה | צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/08/22 22:00 יט באב התשפב

כשבנט נאלץ לשלוח וואטסאפ בשבת | 'צוות בנט' בסרטון פרידה שחושף סודות מהלשכה
בנט, צילום: Ari Dudkevitch/POOL

ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט עזב את לשכת ראש הממשלה לפני קצת פחות מחודשיים והוחלף על ידי יאיר לפיד. מאז שעזב בנט את הלשכה הוא ממעט להתראיין או להופיע ושומר על שקט תקשורתי. לאחר התלבטות קצרה גם הודיע כי לא יתמודד בבחירות הקרובות לכנסת וכי יפרוש, לפחות זמנית, מהחיים הפוליטיים. היום (ג') שחררו האנשים שליוו את ראש הממשלה לשעבר סרטון פרידה קצר אותו פרסמו בעמוד הטוויטר שלו וסיפקו כמה גילויים מפתיעים.

בסרטון משתתפים בין השאר שותפתו של בנט לדרך הפוליטית ומי שהחליפה אותו כיושבת ראש מפלגת "ימינה", שרת הפנים איילת שקד וכן סגן השר לשירותי דת מתן כהנא. עוד משתתפים בסרטון ח"כ שירלי פינטו, דני גליל שהיה נהגו של ראש הממשלה, יאיר פינס מנכ"ל משרד רה"מ, עדי אטלס מנהלת מערך הדיגיטל ואלעד טנא שהיה ראש מערך ההסברה.

שקד: תחזור במהרה כי המדינה צריכה אותך

במסגרת הסרטון שיתף סגן השר מתן כהנא בסיפור משעשע וחשף שראש הממשלה לשעבר הוא מעט תתרן. באחד הימים הרגיש שהוא צריך לחטוף תנומה קלה והתכסה במה שהיה נראה לו כמו שמיכת צמר. הסתבר שזו הייתה כבשה מתה וראש הממשלה לשעבר נעקץ מקרציה שהסתובבה עליה וחטף קדחת המערות.

הסרטון נחתם באיחולי הצלחה של חברי "צוות בנט" ובסופו אומרת שרת המשפטים שקד כי היא מאחלת לבנט: "תבלה עם המשפחה, תרוויח הרבה כסף ותחזור במהרה, כי המדינה צריכה אותך". 

שקד

שקד צילום: Sraya Diamant/Flash90