האפליקציה הישראלית שעוזרת לשלוח הודעות וואטסאפ למספרים לא שמורים

רוצים לשלוח הודעה למישהו שהתקשר אליכם אבל אתם לא רוצים לשמור אותו? אתם חייבים להוריד את האפליקציה הישראלית החדשה Smart CRM, שחוץ משליחת הודעות למספרים לא שמורים, היא עושה עוד הרבה דברים שאסור לכם לפספס

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/03/22 14:33 ל באדר א'

האפליקציה הישראלית שעוזרת לשלוח הודעות וואטסאפ למספרים לא שמורים
אפשר לשלוח הודעות וואטסאפ תוך כדי השיחה, צילום: צילום מסך

אפליקציית המסרים וואטסאפ היא הכלי המרכזי בו אנו יוצרים קשר עם אנשים סביבנו, אבל אחת הבעיות שהכי מתסכלות את המשתמשים היא זאת שמחייבת שמירה של איש קשר כתנאי לשליחת הודעה. ישראלי שפיתח אפליקציה חדשה, מתכוון לשים לזה סוף ולהפוך את החיים שלנו לקלים יותר.

הישראלי עוז לוי, ייסד את אפליקציית Smart CRM, אפליקציה שמאפשרת לשלוח הודעות וואטסאפ למספרים לא שמורים ישירות מיומן השיחות ואפילו בזמן שיחה. האפליקציה החדשה מסוגלת לנהל את הלקוחות בצורה קלה ונוחה ועוד מגוון פיצ’רים שיחסכו לכם המון זמן יקר. והכי חשוב - השימוש באפליקצייה הוא בחינם.

חלק מהדברים שאפשר לעשות עם Smart CRM: קבלת מידע על אנשים עוד לפני שעניתם לשיחה, שליחת הודעות וואטסאפ למספרים לא שמורים ואפילו מתוך יומן השיחות שלכם. תזמון הודעות בוואטסאפ למועד מאוחר יותר. הגדרת תזכורות מהירות להתקשר לאנשים שונים ועוד תכונות רבות.

האפליקציה ממש קלה ופשוטה לתפעול ונראית ממש כמו יומן השיחות בטלפון. האפליקציה זמינה כרגע רק למשתמשי אנדרואיד., אייפוניסטים - תיאלצו להמתין. אף מידע לא עולה לשרת, כל המידע נשמר רק בטלפון שלכם.