בנט לועג: "שיטת נתניהו לרפורמות במערכת המשפט"

לאחר החלטת בג"ץ על ביטול חוק ההסדרה, מצייץ שר הביטחון לשעבר ויו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט, ציוץ שלועג לרצינות כוונותיו של נתניהו לערוך שינויים במערכת המשפט: "אם בכל זאת עולה חוק לריסון בג״ץ תוודא שהצד השני יטיל וטו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/06/20 09:55 יח בסיון התשפ

בנט לועג: "שיטת נתניהו לרפורמות במערכת המשפט"
נפתלי בנט במליאה, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בבוקר שאחרי החלטת בג"ץ על ביטול חוק ההסדרה, תוקף יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט, את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ולועג לרצינות הצהרותיו על עריכת רפורמות במערכת המשפט.

בנט צייץ: "שיטת נתניהו לרפורמות במשפט: 1. תן זכות וטו למישהו מהשמאל: 2009-ברק, 2013-לבני, 2015-כחלון, 2020-ניסנקורן. 2. אל תחוקק חוקים-מרסני בג״ץ. 3. אם בכ״ז עולה חוק לריסון בג״צ תוודא שהצד השני יטיל וטו. 4. שלח את אנשי הליכוד לתקוף את מי שבלם. 5. כשבג״צ פוסל חוקים, שלח אנשיך לתקוף אותם".

שרת המשפטים לשעבר, ח"כ איילת שקד תקפה אף היא הבוקר בראיון לגל"צ את ראש הממשלה: "כשאני באתי להצביע על החוק בוועדת השרים לחקיקה, ראש הממשלה נתניהו קרא לי לחדר ודרש ממני להטיל וטו. זו הפעם היחידה שהפרתי משמעת קואליציונית"

נזכיר, אתמול לאחר ההודעה על החלטת בג"ץ על פסילת החוק, הגיבו במפלגת ימינה: "בית המשפט ממשיך לדרוס ברגל גסה את הדמוקרטיה ושוב מתערב בנושאים שאינם בתחום שיפוטו ומבטל את החלטת נבחרי הציבור.

"ימינה הגישה כבר את חוק פסקת התגברות שיעשה סוף לבושה הזו ויחזיר את המדינה לעם. מי שלא יתמוך בהתגברות כעת, יאבד את זכותו להתלונן על תחלואי מערכת המשפט. אנחנו מצפים ממשלת גנץ נתניהו לתמוך בחוק ולא לסכלו".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן