קמפיין חדש של מועצת יש"ע: "נתניהו וטראמפ - ריבונות, Do it right!"

לקראת חודש יולי, התאריך בו ניתן להחיל ריבונות על פי ההסכם הקואליציוני, במועצת יש"ע מגבירים את הלחץ כנגד תכנית המאה, ויוצאים בקמפיין חדש "לא למדינה פלסטינית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/06/20 09:44 יח בסיון התשפ

קמפיין חדש של מועצת יש"ע: "נתניהו וטראמפ - ריבונות, Do it right!"
קמפיין מועצת יש"ע, צילום: יחצ

לקראת התאריך בו יכול ראש הממשלה בנימין נתניהו להתניע את הסכם טראמפ, במועצת יש"ע מגבירים את הלחץ. מועצת יש"ע, יוצאת היום (ד') בקמפיין אגרסיבי נגד תכנית המאה כפי שהיא מוצעת כעת. "לא למדינה פלסטינית" "ריבונות - Do It Right!" (עשו זאת נכון), הקמפיין יכלול שלטי ענק ופעילות שטח, במטרה לגרום ללחץ ציבורי על ראש הממשלה ומקבלי ההחלטות.

יו"ר מועצת יש"ע דויד אלחיני: "בשום תוכנית עתידית, אנו לא נתמוך בהקמת מדינה פלסטינית בלב ליבה של מדינת ישראל. תוכנית המאה במתווה הנוכחי והמפה המצורפת אליה היא מסוכנת מאוד. חייבים לשנות את המפה".

פעילויות נרחבות הכוללות קמפיין בפרינט ובדיגיטל ופעילויות שטח עתידיות מתוכננות בקמפיין שיוצא לדרך החלטת מועצת יש"ע לקדם את החלת הריבונות ללא הכרה במדינה פלסטינית, ללא הקפאת בנייה וללא יישובים מבודדים. הקמפיין החדש פונה בעיקר אל ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארה"ב דונלד טראמפ יחד עם שרים, חברי כנסת ומקבלי ההחלטות.

מודעות הקמפיין

מודעות הקמפייןצילום: יח"צ

המסר של הקמפיין "ריבונות  do it right!" מסביר שאת הריבנות עושים נכון אך עושים אותה על פי מדיניות ימין ולא שמאל, דרך המילה "right" באנגלית- נכון וימין, ללא מדינה פלסטינית.

בכרזות שיעלו בשלטי ענק יוצגו הנשיא טראמפ וראש הממשלה נתניהו תחת הכיתוב "לא למדינה פלסטינית" ו"ריבונות - Do It Right!". במועצת יש"ע מבהירים כי לא יוכלו לסבול שום צעד ואפילו הקטן ביותר שיכשיר מדינה פלסטינית בקרוב, אם מחילים ריבונות חייבים לעשות את זה כמו שצריך, אומרים במועצת יש"ע.

דויד אלחייני יו"ר מועצת יש"ע אומר כי ראש הממשלה חייב להיות קשוב לציבור, שרובו מתנגד להקמת מדינה פלסטינית ביהודה, שומרון ובקעת הירדן: "אנחנו יוצאים היום למאבק ארוך וקשה נגד מה שאנחנו רואים כפגיעה במדינת ישראל. יש רוב גדול בציבור הישראלי, בטח מקרב תושבי יהודה, שומרון ובקעת הירדן שמתנגד להקמתה של מדינה פלסטינית והפקרת עשרות אלפי תושבים המתגוררים ביישובים המבודדים כפי שכולנו ראינו במפות". 

"אנחנו דורשים מראש הממשלה שיקשיב לצרכיה של ההתיישבות וישנה את המפה כך שתתאים לצרכיה. המפה כפי שהיא מוצגת היום היא מפת הדרכים למדינה פלסטינית. ריבונות עושים נכון".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן