שר התרבות והספורט: "התקהלות האוהדים היא הפרה של ההנחיות"

בעקבות התקהלויות של מאות אוהדים מחוץ לאצטדיון בלומפילד, הודיע השר טרופר כי יש להימנע מכך. במקביל מבטיח השר נבחנים אפשריות להחזיר את הקהל למשחקים בצורה מבוקרת

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/06/20 08:37 יב בסיון התשפ

שר התרבות והספורט: "התקהלות האוהדים היא הפרה של ההנחיות"
צילום: נועם מושקוביץ

אמש (ד') הגיעו מאות אוהדים אל מחוץ אצטדיון בלומפילד, לקראת המשחק שהתקיים בין מכבי תל אביב למכבי חיפה. אך בשל העובדה שלא הותרה כניסת אוהדים למשחקים, בכדי למנוע התפשטות של הנגיף, נשארו האוהדים מחוץ לאצטדיון. במשטרה דיווחו כי התקיימו התקהלויות של מאות אוהדים, והמשטרה נאלצה לפזר את האוהדים, ואף גירשו כאלו שהצליחו להסתנן פנימה.

בעקבות כך התייחס שר התרבות הספורט החדש, חילי טרופר, לאירוע אמש: "התקהלות האוהדים מחוץ למגרשי הכדורגל היא הפרה חמורה של ההנחיות ועלולה לסכן את חייהם של רבים". במקביל הבטיח השר כי יפעל בשיתוף משרד הבריאות על מנת לאפשר חזרה מבוקרת של האוהדים למשחקים.

"אנחנו פועלים עם משרד הבריאות כדי לבחון אפשרות להשבת הקהל בהמשך, בצורה מסודרת ובהתאם להנחיות. מקרים אלה של התקהלות מחוץ למגרשים פוגעים בסיכוי שמהלך החזרה למגרשים יצליח" אמר טרופר. "אני יודע עד כמה האוהדים רוצים לחזור למגרשים ומבין לליבם, אבל ידעו אותם אוהדים כי במעשיהם הם מסכנים חיים ומקטינים את הסיכוי כי הקהל ישוב למגרשים".

  

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן