ליגת העל בכדורגל חזרה מהפגרה

אחרי כמעט שלושה חודשים של פגרה, ליגת העל בכדורגל חזרה. מובילת הטבלה מכבי תל אביב ממשיכה לנצח גם במשחק הראשון מאז הפגרה עם 2:0 על הפועל חיפה. בית"ר ירושלים סיימה בתיקו מול באר שבע, ומכבי חיפה הפסידה להפועל תל אביב

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/20 23:08 ז בסיון התשפ

ליגת העל בכדורגל חזרה מהפגרה
ללא קהל, ליגת העל חזרה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר כמעט שלושה חודשים של פגרה בגלל נגיף הקורונה, ליגת העל בכדורגל חזרה עם משחקי הפלייאוף העליון. המשחקים נערכים בשלב זה ללא קהל, דבר שמשפיע על מורל השחקנים במגרשים, אך עדיין הציבור יכול לשוב ולהנות מהמשחקים דרך מסכי הטלוויזיה. המובילה בטבלה מכבי תל אביב שיחקה הערב נגד הפועל חיפה, והראתה שהפגרה לא פגעה ביכולות הקבוצה וניצחה 2:0 באצטדיון הבית.

סגניתה לעומת זאת מכבי חיפה דווקא נראתה חלשה יותר והפסידה הערב להפועל תל אביב בתוצאה 2:1. אמנם מכבי חיפה עדיין שומרת על מקומה במקום השני. המשחק האחרון בפלייאוף העליון נערך בין בית"ר ירושלים והפועל באר שבע סיימו בתיקו 1:1 ובכך כל הקבוצות שומרות על מקומן מלפני הפגרה. 

המבקיעים הערב: מתן חוזז ואיתי שכטר ממכבי תל אביב הבקיעו את השערים מול הפועל חיפה. תומר יוספי נתן את היתרון להפועל באר על בית"ר ירושלים אך לוי גרסיה צמצם את הפער. הפועל תל אביב הובילה עם שני שערים של מוטי ברשצקי ועומר דמארי מכבי צמצמה רק עם שער אחד בלבד של מקסים פלקושצ'נקו.