תעודת הוקרה מעיריית בית שמש לראש מחוז ב'מכבי'

ראש עיריית בית שמש, עליזה בלוך, העניקה תעודת הוקרה לראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי, גידי לשץ: "זכו התושבים, חברי מכבי, לשירות יוצא דופן, מענה רפואי בכל עת ואוזן קשבת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/06/20 11:26 יא בסיון התשפ

תעודת הוקרה מעיריית בית שמש לראש מחוז ב'מכבי'
עליזה בלוך עם לשץ, צילום: יח"צ

ראש מחוז ירושלים והשפלה היוצא במכבי, גידי לשץ, נפגש עם הנהלת עיריית בית שמש וראש העיר, ד"ר עליזה בלוך. הפגישה נערכה בכדי לסכם את פעילותה של מכבי בעיר בתקופת הקורונה, ואף צוינה כפגישת פרידה מאת ראש המחוז, שיכהן מעתה כמנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים.

במהלך פגישתם, הודתה ראש העיר על תרומתה של מכבי לצליחת משבר הקורונה, ועל המענה המקצועי והמסור שהעניקה הקופה לתושבים בתקופה המאתגרת. ראש העיר ציינה כי: "על אף המגבלות, זכו התושבים, חברי מכבי, לשירות יוצא דופן, מענה רפואי בכל עת ואוזן קשבת בכל עניין". עוד הוסיפה והודתה על פיתוח שירותי הבריאות בעיר, שכלל את פתיחתם של ארבעה מרכזים רפואיים, והצטרפותם של עשרות רופאים מומחים.
כהערכה על פועלו, העניקה ראש העיר תעודת הוקרה לראש המחוז "שהוביל וניהל בשנות כהונתו מערך מקצועי מתקדם לטובת בריאות התושבים". עוד איחלו המשתתפים הצלחה רבה למר לשץ בתפקידו החדש, בו ימשיך ויקדם שיתופי פעולה רבים לטובת התושבים.

יש לציין כי ע"פ דו"ח הביטוח הלאומי, מכבי הינה קופת החולים היחידה שצמחה בעקביות בחמש השנים האחרונות, ומובילה בשיעור המצטרפים הגבוה ביותר. בשנת 2019 לבדה הצטרפו למכבי 31,713 חברים חדשים (נטו), ובכל חמש השנים האחרונות הצטרפו 112,897. עוד עולה מהדו"ח כי שיעור הנאמנות של החברים אל מכבי הוא הגבוה ביותר - מה שמעיד על שביעות הרצון הרבה של  החברים והמצטרפים.