אולמרט: "ראש הממשלה עמד היום כראש כנופיה". הליכוד: "מגוחך לקבל הטפות מאסיר לשעבר"

ראש הממשלה לשעבר ביקר את נתניהו שהגיע היום לבית המשפט מלווה על ידי חלק משרי הליכוד. במפלגתו של נתניהו השיבו אש: "הדבר היחיד שעשה בחייו זה לוותר על הכותל"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 24/05/20 20:55 א בסיון התשפ

אולמרט: "ראש הממשלה עמד היום כראש כנופיה". הליכוד: "מגוחך לקבל הטפות מאסיר לשעבר"
ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, צילום: פלאש 90

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שריצה עונש מאסר ויודע דבר או שניים על עבירות הנידונות בבית המשפט, הגיע הערב (א') לחדשות 13 וביקש לספר איך הוא רואה את התנהלותו של נתניהו מהזווית שלו. בדבריו, אולמרט לא מתח ביקורת על גופם של התיקים עצמם והעבירות המיוחסות לנתניהו, אלא על הנראות הציבורית שהתקבלה היום מראש הממשלה המכהן, כאשר הוא תוקף את מערכת המשפט ושרי הליכוד עומדים סביבו. 

אולמרט פתח ואמר, "כל החודשים האחרונים אבל היום במיוחד ראש הממשלה עמד לפני הציבור, לפני התחלת המשפט כראש כנופייה של פשע מאורגן – זה דבר שלא היה כמותו" התייחס אולמרט לתמונת שרי הליכוד עומדים סביב נתניהו והתייחס לאישומים עצמם. "אני לא מתמצא בפרטים, לא חקרתי את זה כעורך דין לא מהצד הצד הזה ולא מהצד הזה ולכן יש משפט. אני לא יכול להביע עמדה".

בהמשך הראיון, ביקשה המראיינת להעמיד דברים על דיוקם, כשאמרה לאולמרט: "יש סימן שאלה בכל מה שקשור לעבריינות שלו". על זה השיב לה ראש הממשלה לשעבר: "את מדברת על זה שנתניהו לא עבריין- מה הוא עשה היום לאחד מאמיצי הלב?" כאשר בשאלה הוא מכוון לעבר המתקפה של נתניהו על היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט.

בתגובה לדבריו, תקפו בליכוד את אולמרט ואמרו: "מגוחך לקבל הטפות מוסר מהאסיר לשעבר אהוד אולמרט, שהדבר היחיד שעשה בחייו זה לוותר על הכותל"