מדינת האיים האקזוטית תקבל תיירים ישראלים בלבד

איי סיישל, הנמצאת באוקיינוס ההודי, תהפוך ליעד לחופשה עבור ישראלים בלבד, לאחר הסכם בין הממשלות, בצל הגבלות הקורונה. המחיר צפוי להיות נמוך בכחצי מבשנים הקודמות

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/05/20 14:52 כו באייר התשפ

מדינת האיים האקזוטית תקבל תיירים ישראלים בלבד
איי סיישל, צילום: shutterstock

עם תחילת החזרה לשגרה, או המעבר לשגרת קורונה, תהליך המתבצע בימים אלו ברוב העולם המערבי, מתחילות המדינות לנסות ולשקם את מצב התיירות שלהן. בשבועות האחרונים דווח על הסכמים בין מדינות, לפיהן אזרחים ממדינה אחת יוכלו לטוס רק למדינה אחרת לצורכי תיירות, או בין כמה מדינות, באותו סגנון.

מדינת האיים סיישל, הנמצאת באוקיינוס ההודי, סמוך לחופי אפריקה ולמדגסקר, החליטה שתתיר כניסה של תיירים ממדינה אחת בלבד, כדי להקטין ככל הניתן את האפשרות של הפצה מחודשת של נגיף הקורונה. המדינה שנבחרה, כך מתפרסם היום (ד') בישראל היום, היא ישראל. החלטה שמצביעה על אמון בתייר הישראלי, בניצחון של מדינת ישראל, לפחות נכון להיום, על הקורונה וברצון של המקומיים שישראלים יגיעו אליהם.

עוד פורסם כי על פי המסתמן, המחיר אמור להיות נמוך בכחצי מהמחיר שהייתם משלמים על חופשה בסיישל באותה תקופה בשנים קודמות. המחיר כנראה ינוע בין 5,500-6,500 שקלים לאדם לשבוע שלם, כולל מלון, טיסה ואירוח על בסיס חצי פנסיון. מי שתבצע את הטיסות תהיה החברה המקומית שפעלה בארץ לפני תקופת הקורונה - אייר סיישל.